Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kommande Disneyfilmer

Startat av moviefan, 19 december 2017 kl. 20:41:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet  2 januari 2018 kl. 19:29:58
Om man ser dem som sin egen grej så är de inte så farliga.

Som med Dumbo, där de ledande karaktärerna är människor och inga djur talar!  :)

Hoppas att Disney snart lämnar ut mer information om kommande långfilmer de närmare åren... (2020-2025)

Vi vet iallafall att följande är spikade;
- Framåt (Pixar Animation Studios) = premiär 2020-03-06
- Mulan (SPELFILM; baserad på Disneyklassikern från 1998) = amerikansk premiär 2020-03-27 och svensk premiär 2020-03-25
- Artemis Fowl (SPELFILM) = premiär 2020-05-29
- Soul (Pixar Animation Studios) = amerikansk premiär 2020-06-19 och svensk premiär 2020-08-28
- Raya and The Last Dragon (Walt Disney Animation Studios) = amerikansk premiär 2020-11-25 (svensk titel ej fastställd ännu)
- Cruella (SPELFILM) = premiär 2021-05-28

Som ni säkert vet så vägrar jag fortfarande att räkna in Lucas och Marvel!  ;)

moviefan

https://themoviesgamelionhead.fandom.com/wiki/Swan_Lake_(2020_film)

Disney ska göra en film baserad på baletten Svansjön. Den kan nog bli mycket bra.  ;)

Simon Axelsson

Citat från: moviefan skrivet 24 oktober 2019 kl. 20:22:35
https://themoviesgamelionhead.fandom.com/wiki/Swan_Lake_(2020_film)

Disney ska göra en film baserad på baletten Svansjön. Den kan nog bli mycket bra.  ;)

Nej. Kolla sidans innehåll, det är fake. Det är gjort av ett Disney-fan.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 oktober 2019 kl. 20:28:46
Nej. Kolla sidans innehåll, det är fake. Det är gjort av ett Disney-fan.
Kunde inte sagt det bättre själv, det står ju också att den mottagit 2 Oscars och det avslöjas ju inte såhär tidigt

Ta inte illa upp Moviefan men en sak som du borde veta är att: Man inte ska tro på allt som står på internet

moviefan

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 oktober 2019 kl. 20:32:42
Kunde inte sagt det bättre själv, det står ju också att den mottagit 2 Oscars och det avslöjas ju inte såhär tidigt

Ta inte illa upp Moviefan men en sak som du borde veta är att: Man inte ska tro på allt som står på internet

Ber då om ursäkt, för länken. Trodde det var fakta.  ::)

moviefan


E

Citat från: moviefan skrivet  6 november 2019 kl. 20:29:43
Jag ser mycket framemot Frost 2.  ;)
Jag med, jag har aldrig varit så exalterad till en film ;D ;D ;D

moviefan

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  6 november 2019 kl. 20:39:30
Jag med, jag har aldrig varit så exalterad till en film ;D ;D ;D

Även Framåt, är säkert bra.   :D

Elios

Frost 2 kommer ju vara den mest peppade filmen nu fram till jul.  ;D

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 12 november 2019 kl. 17:35:50
Frost 2 kommer ju vara den mest peppade filmen nu fram till jul.  ;D

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, jag ser grymt framemot att se den, men det lär inte hända förrän efter nyår, det kommer iallafall att bli en stor hyllning, avslutning och triumf för 2010-talet!  :D

gstone

Hoppas Sverige får  Raya and The Last Dragon och Cruella ganska snart efter deras primär i USA !

Också sort frågetecken om Cruella dubbas eller inte  !

Omöjligt att säja nu.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Så här skulle dubbningen av  nästa sommars Pixar film Soul se ut om jag fick bestämma

Daniel Engman = Joe Gardner
Emmie Asplund Eriksson = 22
Jakob Fahlstedt = Curly
Sofie Gunnarsson = Joes mamma
James Lund = Paul
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag tror det skulle bli så att kanske mushu skulle få en helt egen film med sig själv i huvudrollen och den nya karaktären skulle vara en kvinnlig drake som heter jenny som var störtkär i mushu i hennes vision som en stilig drakhjälte när han räddar henne från onda krokodilbanditer och när dvd kom som kanske innehåller disneypedi där mushu och jenny blir guider i kinas magiska värld och kanske senare i filmen där mushu friar till jenny som senare gifter sig och skaffar ett eget hus där de bildar en familj med tre ägg där det blir två döttrar och en son och titeln skulle blir mushus stora film och där det skulle blir några sånger.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  4 februari 2020 kl. 21:02:10
jag tror det skulle bli så att kanske mushu skulle få en helt egen film med sig själv i huvudrollen och den nya karaktären skulle vara en kvinnlig drake som heter jenny som var störtkär i mushu i hennes vision som en stilig drakhjälte när han räddar henne från onda krokodilbanditer och när dvd kom som kanske innehåller disneypedi där mushu och jenny blir guider i kinas magiska värld och kanske senare i filmen där mushu friar till jenny som senare gifter sig och skaffar ett eget hus där de bildar en familj med tre ägg där det blir två döttrar och en son och titeln skulle blir mushus stora film och där det skulle blir några sånger.
Är det här din typ Fanfiction ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.