Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Animerade djur karaktärer

Startat av moviefan, 23 april 2017 kl. 21:38:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Vilka animerade djur karaktärer tycker ni ser bra gjorda ut ?  Jag är ett stort fan av Aslan i dessa nyare Narnia filmerna ?  Även dom andra djur karaktärerna ser mycket bra gjorda ut.  Aslan ser väldigt realistiskt ut även om han är CGI animerad. Med hans man som blåser i vinden, och hans rytande. Han ser bäst animerad ut i första filmen. Även filmer som Spiderwick och Bron Till Terabithia har bra animerade karaktärer. Dessa är ju också spelfilm med animerade karaktärer i.

moviefan

Citat från: moviefan skrivet 23 april 2017 kl. 21:38:11
Vilka animerade djur karaktärer tycker ni ser bra gjorda ut ?  Jag är ett stort fan av Aslan i dessa nyare Narnia filmerna ?  Även dom andra djur karaktärerna ser mycket bra gjorda ut.  Aslan ser väldigt realistiskt ut även om han är CGI animerad. Med hans man som blåser i vinden, och hans rytande. Han ser bäst animerad ut i första filmen. Även filmer som Spiderwick och Bron Till Terabithia har bra animerade karaktärer. Dessa är ju också spelfilm med animerade karaktärer i.

Vilka tycker ni ?  :D

moviefan

#2
Många djur som är animerade med CGI animation ser snyggt ut.  Gillade dock inte animationen i nya Lejonkungen, med tanke på hur trailern ser ut.

Elios

Jag tyckte väl att animeringen såg hyfsat bra ut. Men jag hoppas mer på att Scar kommer se ut lite mer som i Originalet.  ;D