Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Ni som inte har avatarer

Startat av TonyTonka, 10 augusti 2022 kl. 11:19:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Eftersom att det finns en tråd som frågar om vårat val av avatarer, så frågar jag nu alla er som inte har avatarer, varför har ni valt att inte ha det? ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Will Siv

Det är svårt att få till en och jag vill göra det här så enkelt som möjligt.

Skokaka

Därför att jag själv inte vet hur man gör det... :-\

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet 10 augusti 2022 kl. 17:03:53Därför att jag själv inte vet hur man gör det... :-\
Tryck på ditt användarnamn i toppen på sidan och välj sedan profiluppgifter. Avatarväljaren är högst upp i toppen på sidan. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet 10 augusti 2022 kl. 17:25:12Tryck på ditt användarnamn i toppen på sidan och välj sedan profiluppgifter. Avatarväljaren är högst upp i toppen på sidan. ^^
Åh, tack ska du ha. Detta är användbart när jag kommer på en bild någon dag. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 10 augusti 2022 kl. 17:46:43Åh, tack ska du ha. Detta är användbart när jag kommer på en bild någon dag. :)
Kanske något sånt här

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2022 kl. 17:56:58Kanske något sånt här
Nåja, jag hade annat i tanken, men... Eftersom det passar mitt namn så får jag väl tacka.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 10 augusti 2022 kl. 18:48:26Nåja, jag hade annat i tanken, men... Eftersom det passar mitt namn så får jag väl tacka.
Jag vill inte tvinga dig till något, så känn dig absolut inte tvingade att ha den

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2022 kl. 18:51:53Jag vill inte tvinga dig till något, så känn dig absolut inte tvingade att ha den
Jag känner mig inte tvingad. ;)

Christer