Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Madagaskar trailer

Startat av Steffan Rudvall, 17 augusti 2022 kl. 16:38:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

På DVD utgåvan av Hajar som Hajar finns det en trailer för Madagaskar med helt andra röster tro det eller ej men det är faktiskt Joakim Jennefors som spelar Alex. Det är alltså en trailer för första filmen men absolut inte dubbad av KM Studio.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 augusti 2022 kl. 16:38:55På DVD utgåvan av Hajar som Hajar finns det en trailer för Madagaskar med helt andra röster tro det eller ej men det är faktiskt Joakim Jennefors som spelar Alex.
Jag kommer ihåg den. ;)

Lillefot

Säker på att det inte var KM som dubbade trailern? Joakim har arbetat med de förut trots allt.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 17 augusti 2022 kl. 17:12:37Säker på att det inte var KM som dubbade trailern? Joakim har arbetat med de förut trots allt.
Visst har han det men alla rösterna i trailern tyder på att det är antingen Sun Studio Stockholm eller Eurotroll.

Skokaka

Och jag kommer ihåg att Jakob Stadell var Marty i den, lät det som.