Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådespelarindex. Hur kan man veta?

Startat av TonyTonka, 17 september 2008 kl. 20:37:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Jag vill inte vara elak med den här frågan men jag undrar det här:


Daniel Hofverberg sejer att han inte känner till rösterna i te.x Total Drama Island.
Men på skådespelarindex Står det att Lindsay i den serien spelas av Mikaela Tidermark. Hur kan han veta det då?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

PAAATE

Och du frågar om rösterna fast du kan få tag på dem :P

Jag antar att skådespelarindexet till mångt och mycket består av sånt skådespelarna själva uppgett? Eller, det är så jag har för mig att det är...
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Sen en tid tillbaka är Skådespelarindexet automatiserat och databasstyrt, via ett egengjort PHP-skript. Nästan allt fylls i av respektive skådis själv, utan någon inblandning av mig. Skådisarna har själva användaruppgifter för att logga in i databasen, och kan därmed skriva in vad de medverkat i helt på egen hand, vilket publiceras med omedelbar verkan.

Själv har jag aldrig ens hört talats om Total Drama Island, och jag håller heller inte daglig koll i databasen över vad skådisarna har skrivit in för information. Jag bara kontrollerar lite då och då, för att se efter att det inte förekommer dubletter eller liknande (att en och samma film eller serie finns med flera alternativa stavningar eller dylikt).

Det händer visserligen att jag själv fyller på med information som jag vet, för att underlätta för skådisarna, men det tillhör undantagen och är inte fallet här.

Mysan

Citat från: Tonytonka skrivet 17 september 2008 kl. 20:37:36
Jag vill inte vara elak med den här frågan men jag undrar det här:


Daniel Hofverberg sejer att han inte känner till rösterna i te.x Total Drama Island.
Men på skådespelarindex Står det att Lindsay i den serien spelas av Mikaela Tidermark. Hur kan han veta det då?

inget att behöva haka upp sig på...

Elios

Tänker nu att det var väl ett tag sedan någon av skådisarna lade upp någonting om sig själva av en roll som dom har gjort. Men dem borde kunna uppdatera oftare hade ju aldrig varit fel.
Undrar mest Daniel om du någonsin har lagt till någon röst åt dem på deras skådespelarindex så som för Mikaela TIdermark i Total Drama Island om hon t.ex skulle ha råkat glömma det eller något?