Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Frågor till administrationen

Startat av Steffan Rudvall, 16 september 2021 kl. 20:45:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 maj 2023 kl. 20:30:50Men du bor förmodligen i en större stad än Skellefteå...?
Det kanman luht säga ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 maj 2022 kl. 10:50:06Jag tycker "varsågod" hade varit bättre att säga vid det laget!  ;)
Jag inser att inlägget är över ett år gammalt men vad har du emot Håll till godo? Du reagerar ju inte på att barm till exempel används i Frost fast väl ingen vet vad det betyder längre

MB

Jag blev medlem idag men när jag följer en länk till en tråd får jag ett felmeddelande. Men den existerar för jag har fått länk från en annan medlem.Screenshot_Chrome.jpg

Daniel Hofverberg

Citat från: MB skrivet 16 februari 2024 kl. 12:53:45Jag blev medlem idag men när jag följer en länk till en tråd får jag ett felmeddelande. Men den existerar för jag har fått länk från en annan medlem.Screenshot_Chrome.jpg
Kan du klistra in länken, antingen här eller i PM till mig? Jag behöver se adressen för att kunna felsöka, och se vad det beror på. :)

Enda förklaringen jag kommer på så här på rak arm är om länken leder till tavlan Efterlysningar och byten, eftersom den tavlan kräver att man skrivit minst 10 inlägg; så där har du ett par inlägg kvar innan du kan se den - detta av juridiska skäl och säkerhetsskäl, då sådana inlägg är en viss juridisk gråzon och jag därför vill minska risken att trådar ska hittas åt av Google eller kommas åt av rättighetsinnehavare (så att ingen ska hamna i knipa).

Övriga tavlor ska dock vara synliga och åtkomliga för alla, inklusive gäster.

MB

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 februari 2024 kl. 13:12:18Kan du klistra in länken, antingen här eller i PM till mig? Jag behöver se adressen för att kunna felsöka, och se vad det beror på. :)

Enda förklaringen jag kommer på så här på rak arm är om länken leder till tavlan Efterlysningar och byten, eftersom den tavlan kräver att man skrivit minst 10 inlägg; så där har du ett par inlägg kvar innan du kan se den - detta av juridiska skäl och säkerhetsskäl, då sådana inlägg är en viss juridisk gråzon och jag därför vill minska risken att trådar ska hittas åt av Google eller kommas åt av rättighetsinnehavare (så att ingen ska hamna i knipa).

Övriga tavlor ska dock vara synliga och åtkomliga för alla, inklusive gäster.
Du har rätt det är den tavlan.

Daniel Hofverberg

Citat från: MB skrivet 16 februari 2024 kl. 15:28:53Du har rätt det är den tavlan.
Nu har du kommit upp i över 10 inlägg, så nu bör du se den i alla fall. :)

MB

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 februari 2024 kl. 15:36:55Nu har du kommit upp i över 10 inlägg, så nu bör du se den i alla fall. :)
Japp, har även skrivit i den.