Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  1 april 2024 kl. 18:34:04Tycker också att han ser ut som en Patrick Warburton/Fredrik Hiller karaktär, så de skulle nog också passa. (Om karaktären återvänder eller något.)
Håller.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Jag hade förut en bild av hans rival, och nu så har jag stjärnan själv. 

(Förresten, jag vet mycket väl att hans film kommer i denna månaden, men det är ett sammanträffande eftersom jag planerade att använda bilden i månaden till att börja med. Och bilden har ändå inget med filmen att göra.)

Skokaka

#437
Citat från: Skokaka skrivet  2 april 2024 kl. 01:12:24Jag hade förut en bild av hans rival, och nu så har jag stjärnan själv.

(Förresten, jag vet mycket väl att hans film kommer i denna månaden, men det är ett sammanträffande eftersom jag planerade att använda bilden i månaden till att börja med. Och bilden har ändå inget med filmen att göra.)
Plus så passar den till denna månaden. Dock mest igår, för det var första april, och han är ju busig. Nåja. ::) (Var förresten också något som jag först inte tänkte på tills senare. ;D)

Lillefot

Bestämde mig för att temporärt välja min favoritkaraktär från ett av de mer intressanta spelsläppen i år. ;)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  5 april 2024 kl. 17:48:46Bestämde mig för att temporärt välja min favoritkaraktär från ett av de mer intressanta spelsläppen i år. ;)
Som jag aldrig sett