Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Barbie filmerna

Startat av moviefan, 27 december 2012 kl. 11:32:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Har de slutat att göra Barbie filmer ? Det har inte kommit ut någon ny på länge.  ???

gstone

Tror ni Live Action Barbie filmen av Greta Grewig med Margot Robbie kommer dubbas ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Soscla

Citat från: moviefan skrivet 16 januari 2020 kl. 16:21:11
Har de slutat att göra Barbie filmer ? Det har inte kommit ut någon ny på länge.  ???

Det verkar nästan så D: Ett tag kom det ju ut typ två om året men nu har de legat på latsidan. Mer Barbie!
It's so fluffy I'm gonna die!

Elios

Det gjordes ju en så sent som förra året väl eller ja innan 2019 började. Den visats på Netflix vet jag för där såg jag den.  8) :P

gstone

Jag  har några åsikter om Barbie :Livet i drömhuset och det finns ingen tråd om serien så jag postar dom här :


Nicklas Berglund är suverän som Ken han ger otroligt mycket känsla, Men MVP är ändå Hilda Henze som är så otroligt full av liv som Raquelle !!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios


E

Vilken var den sista Barbie-filmen där Annika Rynger gjorde titelrollen?

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 maj 2020 kl. 09:19:31
Vilken var den sista Barbie-filmen där Annika Rynger gjorde titelrollen?

Jag tror att det iallafall har varit den filmen som Barbie gjorde var Barbie och de tre musketörerna. Så antingen var det någon  film där hon avslöjades vara en stjärna för Barbie säger i någon film typ: "Ja det var ju den dräkten jag hade i de tre musketörerna."

Alexander

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 maj 2020 kl. 09:19:31
Vilken var den sista Barbie-filmen där Annika Rynger gjorde titelrollen?

Jag har för mig det var Barbie i en sjöjungfrusaga 2

E

Citat från: Alexander skrivet 10 maj 2020 kl. 07:41:16
Jag har för mig det var Barbie i en sjöjungfrusaga 2
Tack för svar

moviefan


E

Citat från: moviefan skrivet 11 maj 2020 kl. 14:36:13
Vilka filmer har ni ?   ;)
Just nu har jag ingen men jag har haft Barbie i Svansjön, Barbie och Pegasus förtrollning och Barbie: Fairytopia

Fast Fairytopia såg jag aldrig, min syster såg den mest

Soscla

Citat från: moviefan skrivet 11 maj 2020 kl. 14:36:13
Vilka filmer har ni ?   ;)

Från Nötknäpparen och framåt har jag alla förutom Pärlprinsessan, Magiska dörren, Princess Power och alla "Barbie och hennes systrar"-filmerna. Men jag har sett dem streamade åtminstone :P
It's so fluffy I'm gonna die!

moviefan

Citat från: Alexander skrivet 10 maj 2020 kl. 07:41:16
Jag har för mig det var Barbie i en sjöjungfrusaga 2

Varför slutade Annika dubba Barbie ?  Och varför slutade de med att göra bra Barbie filmer?

moviefan