Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Elementärt (Elemental, 2023)

Startat av gstone, 16 maj 2022 kl. 17:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Pixar har avöjat vad deras nästa film efrer Lightyear kommer vara den heter Elemental

"Filmen följer två varelser gjorda av eld och vatten som, trots sina grundläggande, elementära skillnader, inser att de har många likheter."

Filmen kommer ut 16:e juni 2023.

https://variety.com/2022/film/news/pixar-new-movie-elemental-1235268093/
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 maj 2022 kl. 17:28:27
Pixar har avöjat vad deras nästa film efrer Lightyear kommer vara den heter Elemental

"Filmen följer två varelser gjorda av eld och vatten som, trots sina grundläggande, elementära skillnader, inser att de har många likheter."

Filmen kommer ut 16:e juni 2023.

https://variety.com/2022/film/news/pixar-new-movie-elemental-1235268093/

Så glad jag blir att de äntligen gick ut med nästa film!  :D (nu när det bara är en månad kvar tills Lightyear har premiär)

gstone

Tror du filmen kommer ha röstskådspelare ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Trailern för ELEMENTAL kommer komma snart har dom sagt.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

Den svenska titeln kan bli "Elementen"


Lilla My


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Elementärt känns inte som en helt lyckad titel jag menar det låter kanske likt originalet men det betyder ju grundläggande.

Will Siv

#11
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 november 2022 kl. 18:23:25Elementärt känns inte som en helt lyckad titel jag menar det låter kanske likt originalet men det betyder ju grundläggande.
Som Sherlock brukar säga: "Elementary, my dear Watson"/"Elementärt, min kära Watson".

tycker du "Elementen" hade funkat bättre?

Fred

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 november 2022 kl. 18:23:25Elementärt känns inte som en helt lyckad titel jag menar det låter kanske likt originalet men det betyder ju grundläggande.
Även engelskans "elementary" kan ju betyda olika saker. Är den svenska titeln en ordvits så tycker jag den funkar hyfsat bra.

Disneyfantasten

Jag tycker denna film verkar lite väl udda, men jag kanske gillar den när jag ser den...

Jag var även lite halv-skeptisk till Själen, Luca, Röd och Lightyear innan filmerna hade haft premiär, men jag gillade alla filmerna när jag väl såg dem, så det är inte omöjligt om detsamma även kommer gälla Elementärt och Elio...

Pixars filmer brukar generellt hålla riktigt hög kvalité (eller i vissa fall mest okej kvalité, i dessa fall Bilar, Monsters University, Den Gode Dinosaurier och Bilar 3), enda undantaget är väl Bilar 2...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 december 2022 kl. 19:40:36Jag tycker denna film verkar lite väl udda, men jag kanske gillar den när jag ser den...

Jag var även lite halv-skeptisk till Själen, Luca, Röd och Lightyear innan filmerna hade haft premiär, men jag gillade alla filmerna när jag väl såg dem, så det är inte omöjligt om detsamma även kommer gälla Elementärt och Elio...

Pixars filmer brukar generellt hålla riktigt hög kvalité (eller i vissa fall mest okej kvalité, i dessa fall Bilar, Monsters University, Den Gode Dinosaurier och Bilar 3), enda undantaget är väl Bilar 2...
Visst men vilken pixarfilm är inte lite udda?