Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

The addams family

Startat av Scoobydoofan1, 3 mars 2021 kl. 16:11:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Är det nån annan som har sett the addams family film från 90 talet. Dom gjorde 2 filmer under den tiden som var inte tecknad utan hade skådespelare i huvudrollerna.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  3 mars 2021 kl. 16:11:15
Är det nån annan som har sett the addams family film från 90 talet. Dom gjorde 2 filmer under den tiden som var inte tecknad utan hade skådespelare i huvudrollerna.
Addams Family & Addams Family Values

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

jimstrom

Utan tvekan min favorit inkarnation av Familjen Addams, alla skådespelarna försvinner in i rollerna och blir karaktärerna.

Båda filmerna rekommenderas varm av mig om du har lite svart humor.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Citat från: jimstrom skrivet  3 mars 2021 kl. 16:27:29
Utan tvekan min favorit inkarnation av Familjen Addams, alla skådespelarna försvinner in i rollerna och blir karaktärerna.

Båda filmerna rekommenderas varm av mig om du har lite svart humor.
Har aldrig sett den,bara den tecknade

Scoobydoofan1

Citat från: jimstrom skrivet  3 mars 2021 kl. 16:27:29
Utan tvekan min favorit inkarnation av Familjen Addams, alla skådespelarna försvinner in i rollerna och blir karaktärerna.

Båda filmerna rekommenderas varm av mig om du har lite svart humor.
Dom filmerna hade bra humör, särskilt med pjäsen och kolonisterna som kom in också festers fru var rolig.

gstone

Det är skam att ettan inte finns på dvd i Sverige ! :( :( :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Det var ett tag sedan jag såg dessa två filmer, men jag minns dem som sevärda. :)

Anders M Olsson

Jo, jag har sett båda. Men ingen av dem kommer i närheten av den svartvita originalserien från sextiotalet med John Astin och Carolyn Jones. DEN är suverän. Allt annat är bara bleka kopior.

MOA

Citat från: Anders M Olsson skrivet  3 mars 2021 kl. 20:52:46
Jo, jag har sett båda. Men ingen av dem kommer i närheten av den svartvita originalserien från sextiotalet med John Astin och Carolyn Jones. DEN är suverän. Allt annat är bara bleka kopior.
& Ted Cassidy

Scoobydoofan1

Citat från: Anders M Olsson skrivet  3 mars 2021 kl. 20:52:46
Jo, jag har sett båda. Men ingen av dem kommer i närheten av den svartvita originalserien från sextiotalet med John Astin och Carolyn Jones. DEN är suverän. Allt annat är bara bleka kopior.
Den är ändå bra jämfört med den moderna versionen.

MOA

Han står också för denna roliga scen

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet  3 mars 2021 kl. 20:52:46
Jo, jag har sett båda. Men ingen av dem kommer i närheten av den svartvita originalserien från sextiotalet med John Astin och Carolyn Jones. DEN är suverän. Allt annat är bara bleka kopior.
Jag instämmer - 1960-talsserien Familjen Addams är verkligen outstanding. :)

Själv tycker jag dock också om Hanna-Barberas tecknade 1990-talsserie, som visserligen inte är direkt jämförbar med 1960-talsklassikern men som trots allt är bra och underhållande.

Långfilmerna från 1990-talet är jag väl ärligt talat lite mindre imponerad av, även fast de trots allt är sevärda.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 mars 2021 kl. 00:33:38
Jag instämmer - 1960-talsserien Familjen Addams är verkligen outstanding. :)

Själv tycker jag dock också om Hanna-Barberas tecknade 1990-talsserie, som visserligen inte är direkt jämförbar med 1960-talsklassikern men som trots allt är bra och underhållande.

Långfilmerna från 1990-talet är jag väl ärligt talat lite mindre imponerad av, även fast de trots allt är sevärda.
Har inte sett 60 talet's serie, men om den är så rolig så är det inget fel att ge den en chans.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  5 mars 2021 kl. 09:15:12
Har inte sett 60 talet's serie, men om den är så rolig så är det inget fel att ge den en chans.
Du såg väl videon?

Scoobydoofan1



Scoobydoofan1