Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 juni 2024 kl. 20:18:21Att ta ifrån Saddam Hussein var väl bra då han även var hatad av sitt eget folk men att utnyttja länder och folk för naturtillgångare är ju inte direkt positivt.
Trist att republikanerna inte var positivt inställda till han som dom är till Putin
- what.

Skokaka

Kan jag döda mig själv nu?...

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2024 kl. 02:33:48Kan jag döda mig själv nu?...
Nej, vad än sker ska du inte göra det ditt liv är värt så mycket mer även om du kanske inte känner det just nu.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2024 kl. 02:33:48Kan jag döda mig själv nu?...
NEJ ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ville ta livet av mig för 10 & 4 år sedan

Disneyfantasten

Gör aldrig det, jag vill att du ska leva.

Will Siv

NEJ det kan du inte!

Vad är det som har hänt?
- what.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag vill gnälla på mig själv jag sagt en del dumma saker för ut.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Lita på mig Skokaka, det är ett beslut som inte är värt det oavsett hur det än må se ut för dig. Ditt liv har värde som inte går att ersätta.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 13 juni 2024 kl. 12:17:30Lita på mig Skokaka, det är ett beslut som inte är värt det oavsett hur det än må se ut för dig. Ditt liv har värde som inte går att ersätta.
Exakt, det är bättre att ha ett långt liv så att man får uppleva mycket.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 13 juni 2024 kl. 12:17:30Lita på mig Skokaka, det är ett beslut som inte är värt det oavsett hur det än må se ut för dig. Ditt liv har värde som inte går att ersätta.
Nä ingen kan ersätta dig här Skokaka, ingen kan ersätta oss andra heller

Skokaka

Vad är problemet? Jo, jag kan inte leva en hel dag nu för tiden utan jobb, uppgifter, distraktioner, svara på frågor och missa allt jag vill göra. Jag känner mig stressad.

Och det känns förresten nästan faktiskt som om denna musiken bokstavligen spelas i bakgrunden medan jag håller på: https://www.youtube.com/watch?v=lL2snlg8H_M&pp=ygUXZmxvcCBhbmQgZ28gYSBzcG9uZ2Vib2I%3D

Förresten, hur kan jag hamna i fängelse om jag döda mig själv? ??? Om jag är död så tror jag inte att de skulle bara slänga min kropp i en cell om den inte lever längre...

Och jag sover väldigt sent i de senaste dagarna, får inte mycket sömn. 

Jo, samt att jag är orolig över nästa månad, och framtiden...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 juni 2024 kl. 02:39:28Vad är problemet? Jo, jag kan inte leva en hel dag nu för tiden utan jobb, uppgifter, distraktioner, svara på frågor och missa allt jag vill göra. Jag känner mig stressad.

Och det känns förresten nästan faktiskt som om denna musiken bokstavligen spelas i bakgrunden medan jag håller på: https://www.youtube.com/watch?v=lL2snlg8H_M&pp=ygUXZmxvcCBhbmQgZ28gYSBzcG9uZ2Vib2I%3D

Förresten, hur kan jag hamna i fängelse om jag döda mig själv? ??? Om jag är död så tror jag inte att de skulle bara slänga min kropp i en cell om den inte lever längre...

Vad händer nästa månad? Jag sover bra fast jag går & lägger mig senare än när jag jobbade. Skickade in mina betyg till Arbetsförmedlingen men dom har inte svarat. Hoppas att biståndshandläggarna hittar något jag kan göra på dagarna & inte sätter mig på daglig verksamhet :-\

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 14 juni 2024 kl. 02:39:28Vad är problemet? Jo, jag kan inte leva en hel dag nu för tiden utan jobb, uppgifter, distraktioner, svara på frågor och missa allt jag vill göra. Jag känner mig stressad.

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2024 kl. 10:50:14Vad händer nästa månad? Jag sover bra fast jag går & lägger mig senare än när jag jobbade. Skickade in mina betyg till Arbetsförmedlingen men dom har inte svarat. Hoppas att biståndshandläggarna hittar något jag kan göra på dagarna & inte sätter mig på daglig verksamhet :-\
Verkar som att vi sitter i samma båt   ???
- what.