Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Vad hör vi här?

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  4 september 2024 kl. 12:08:38Vad hör vi här?

Tommy Nilsson sjunger vad som låter som en 80-Tals låt. Känner inte igen den, om jag får gissa kommer den troligen från en film som jag aldrig sett. Yoko? Anime? Kan lika gärna vara Syndabocken

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  4 september 2024 kl. 12:08:38Vad hör vi här?

Citat från: MOA skrivet  4 september 2024 kl. 13:18:47Tommy Nilsson sjunger vad som låter som en 80-Tals låt. Känner inte igen den, om jag får gissa kommer den troligen från en film som jag aldrig sett. Yoko? Anime? Kan lika gärna vara Syndabocken
Det är från Snobben, Joe Cool är ett av hans många alter egon...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 september 2024 kl. 13:44:37Det är från Snobben, Joe Cool är ett av hans många alter egon...
Aldrig sett, aldrig gissat

MOA

Vem sjunger här?

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet  4 september 2024 kl. 13:52:16Aldrig sett, aldrig gissat
Hur kan man inte känna till Snobben?

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  4 september 2024 kl. 16:07:56Hur kan man inte känna till Snobben?
Jo men den Snobben filmen har jag aldrig sett, finns den på archive.org?

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet  4 september 2024 kl. 16:20:02Jo men den Snobben filmen har jag aldrig sett, finns den på archive.org?
Låten hittar du i Det är ditt val, Snobben och Ingen tid för kärlek, Snobben

https://archive.org/details/snobben-svt-dubbning