Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vaiana 2

Startat av E, 7 februari 2024 kl. 22:18:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Ny bild :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Här kommer info

Farmor Tala kommer i alla fall vara med i "voice over" form verkar dert som ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: gstone skrivet 12 april 2024 kl. 18:08:56Här kommer info

Farmor Tala kommer i alla fall vara med i "voice over" form verkar dert som ;)
Undrar vem som tar över efter Gunvor...

Disneyfantasten

Citat från: BPS skrivet 12 april 2024 kl. 18:16:06Undrar vem som tar över efter Gunvor...
Det undrar jag också, ska bli intressant att se när det väl kommer...

gstone

Citat från: BPS skrivet 12 april 2024 kl. 18:16:06Undrar vem som tar över efter Gunvor...
Ja att det är arkivljud kan vi ju utesluta ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Nu har the Rock slutfört inspelningen ab sin roll 
https://t.co/39bV0qLI2L
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2024 kl. 11:25:47Nu har the Rock slutfört inspelningen ab sin roll
https://t.co/39bV0qLI2L
Det låter orimligt att han skulle vara klar med röstinspelningen först nu, då animation för en långfilm vanligtvis tar 1 - 2 år och filmen är tänkt att få premiär redan i år... ???

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 maj 2024 kl. 11:38:12Det låter orimligt att han skulle vara klar med röstinspelningen först nu, då animation för en långfilm vanligtvis tar 1 - 2 år och filmen är tänkt att få premiär redan i år... ???
Var kanske tillägg eller omtagningar.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 22 maj 2024 kl. 12:07:24Var kanske tillägg eller omtagningar.
Det är nog min bästa gissning.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 maj 2024 kl. 11:38:12Det låter orimligt att han skulle vara klar med röstinspelningen först nu, då animation för en långfilm vanligtvis tar 1 - 2 år och filmen är tänkt att få premiär redan i år... ???
Så här det

Från början när detta var en streamimg serier tänkte dom använda en Sound-Alike för The Rock, men när det blev uppgraderat till en film vill Disney så klart ha " the Real Deal"
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2024 kl. 12:13:30Det är nog min bästa gissning.
Nej från början var det tänkte en imitatör skulle göra rollen.

Men sedan blev det en bio film
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2024 kl. 14:58:19Nej från början var det tänkte en imitatör skulle göra rollen.

Det där med imitatör visste jag inte.

Men däremot visste jag att det från början var tänkt att vara en TV-serie men man ansåg att den var så bra att man gjorde det till en långfilm istället.

Ungefär en Toy Story 2 situation med andra ord, alltså att man tänkte släppa den direkt på video men ansåg att den var så bra att man gjorde det till en biofilm istället.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2024 kl. 15:07:04Det där med imitatör visste jag inte.

Men däremot visste jag att det från början var tänkt att vara en TV-serie men man ansåg att den var så bra att man gjorde det till en långfilm istället.

Ungefär en Toy Story 2 situation med andra ord, alltså att man tänkte släppa den direkt på video men ansåg att den var så bra att man gjorde det till en biofilm istället.
Och hur i Buzz Lightyear Rymdjägare - Äventyret börjar , spelade först Patrick Warburton in rollen som Busz.

Men sen lyckades man faktiskt få Tim Allan för pilot filmen.

Så han fick spela in Buzzs dialog i filmen och Warburton fick nöjas sig med att göra rollen i själva tv serien 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2024 kl. 14:58:19Nej från början var det tänkte en imitatör skulle göra rollen.

Så du menar att någon annan redan spelat in all dialog, som de animerat efter; och sen har han fått dubba om dennes dialog och försöka tajma in redan färdig animation...?