Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Tack för att du la upp credits !!

Tänk att du på något sätt lyckas få credits till På Rymmen( born to be wild)det var verkligen oväntat oc imponerande  :D :D :D :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag önskar creddits till Greta Gris Biofest.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Zombies: The Re-Animated Series kortfilmerna kom på Disney Plus i Sverige idag, så jag önskar att du la upp credits till dem på hemsidan.

Jag säger kortfilmerna  för att det också ska komma en normal lång serie längre fram😉
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Idag kommer den animerad filmen  Orion och Mörkret på Netflix , vore trevligt om du kunde lägga upp credits på hemsidan :)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Ganska många roller skannas på credits till Orion och Mörkret :(

Väldigt dåligt organiserad dubb credits( för flera språk) :(

Väldigt ofullständig enligt mig 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Skulle du inte lägga up crdits till Morrhårspatrullen och jakten på konstgnagarna  ???
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: gstone skrivet  2 februari 2024 kl. 12:12:04Skulle du inte lägga up crdits till Morrhårspatrullen och jakten på konstgnagarna  ? ???
??
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 februari 2024 kl. 12:12:04Skulle du inte lägga up crdits till Morrhårspatrullen och jakten på konstgnagarna  ? ???
Ja, men tyvärr blev det för sent och för stressigt förra torsdagen; så jag hann tyvärr inte med den. Så det får lov att vänta tills Göteborgs filmfestival är över; så troligtvis på måndag eller tisdag.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 februari 2024 kl. 02:34:45Ja, men tyvärr blev det för sent och för stressigt förra torsdagen; så jag hann tyvärr inte med den. Så det får lov att vänta tills Göteborgs filmfestival är över; så troligtvis på måndag eller tisdag.
Okej 👍 ☺️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag önskar credits till den nya Netflix serien och medföljande filmen Dee och vänner i Oz.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 februari 2024 kl. 18:07:38Jag önskar credits till den nya Netflix serien och medföljande filmen Dee och vänner i Oz.
Jag har börjat skriva av de utsatta dubbcreditsen nu, men det är olika skådespelare angivna för varje avsnitt så det kommer ta ett tag att gå igenom alla.

Dubben är gjord av Eurotroll, och är nog den första Netflix-dubben jag sett med en separat sångregissör mot dialogregissör.

Trevligt förresten att Joanné Nugas medverkar i dubbningen. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2024 kl. 14:21:55Jag har börjat skriva av de utsatta dubbcreditsen nu, men det är olika skådespelare angivna för varje avsnitt så det kommer ta ett tag att gå igenom alla.

Dubben är gjord av Eurotroll, och är nog den första Netflix-dubben jag sett med en separat sångregissör mot dialogregissör.

Trevligt förresten att Joanné Nugas medverkar i dubbningen. :)
Jag har sett pilot filmen.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

När jag ser Rallygänget ska jag försöka fora credits , så att Daniel kan lägga ut dom :) ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lennartsson

@Daniel Hofverberg Har du någon gång försökt att få fram creditlista till Arthur? Alla säsonger är dubbade av Eurotroll kan man kanske kontakta dem och fråga? Jag har läst i andra trådar att det inte har digitala arkiv så långt tillbaka men den senaste säsongen som dubbades är från 2006 så kanske finns en chans?

Daniel Hofverberg

Citat från: Lennartsson skrivet  7 februari 2024 kl. 22:22:44@Daniel Hofverberg Har du någon gång försökt att få fram creditlista till Arthur? Alla säsonger är dubbade av Eurotroll kan man kanske kontakta dem och fråga? Jag har läst i andra trådar att det inte har digitala arkiv så långt tillbaka men den senaste säsongen som dubbades är från 2006 så kanske finns en chans?
Det beror på när dubbningen gjordes. De äldsta jag har stött på som har funnits tillgängligt digitalt hos Eurotroll har varit från runt 2005 - 2006, men visst kan det vara värt ett försök.
(Annars verkar Plint/KM Studio ha bättre ordning, där lite äldre produktioner än så finns tillgänglig i en sökbar databas)