Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

american dragon jake long avsnitt

Startat av clara liljeberg, 15 april 2020 kl. 01:38:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg


clara liljeberg

minns ni nåt om sirenerna,när spud blev en groda,när jake nästan avslöjade att han var en drake för rotwood, släppte ut en enhörning,att chang var en bedragare i drakrådet, om gripägget,om snömännen på julafton,att rose i själva verket är fångstflickan och när jake ska ha halloweenfesten.

E

#17
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 maj 2020 kl. 18:42:58
Vet nån varför dom ändrade animation stilen för säsong 2 jämfört med säsong 1?
Det har jag också undrat över sen det började ??? Säsong 1 var den bästa tyckte jag

Scoobydoofan1

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 16 maj 2020 kl. 10:59:47
Det har jag också undrat över sen det började ??? Säsong 1 var den bästa tyckte jag
Desamma, den animation stilen var väldigt flytande och såg bra ut, säsong 2 var ett skämt.

clara liljeberg

minns ni om där jake avslöjar för rotwood att varelserna finns på riktigt,spud och trixie vaktar butiken medan jake och morfar var på utflykt,om hur måga dubbelgångare jake hade,att fångstklanen var besegrat en gång för alla,att eli pandarus har onda planer med sin hantlangare monty,om drakmötet på dracoön,om en strid mellan hund fu och yan yan och att jake har ömsat skinn.

clara liljeberg

kommer ni ihåg när jake blev livvakt åt orakeltvillingarna och om spöken på en okänd ställe i skogen nånstans.

clara liljeberg

kommer ni ihåg om nån har förvandlats till grodor.

clara liljeberg

minns ni om vampyrerna och att du nämde att jake som drake var väldigt stilig när han ska leverera asken till häxorna. :-* :-* :-*

clara liljeberg

kommer du ihåg när spud gjorde en överenskommelse med medusan och att jake går på examen.

clara liljeberg

minns du om deras slutgitliga strid i hong kong och om en viktigt händelse där och om vilka djur som drakrådet förvandlas till för en av de blev en höna.

clara liljeberg

så ingen av er minns avsnitten och vad handlingen av avsnitten går ut på.

Samlaren

Det är en serie som kunde pågått längre, Vill se Jake som Vuxen och hans liv med Rose

clara liljeberg

eller om det var möjligt för rose att bli en drake.

clara liljeberg

hur många drakar finns det egentligen och kan du börja minnas ett av avsnitten och vad ett av avsnitten handlar om och röda drakar får mig att svimma. :-* :-\ :-[ :-[ :-[

clara liljeberg

varför svarar svt inte på min förfrågan om att american dragon borde sändas på svtplay för det gör mig besviken om mitt svarsbrev inte dök upp i min brevlåda.