Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Baby-bossen

Startat av TonyTonka, 7 april 2017 kl. 15:16:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

TonyTonka

Kommer det komma ut en creditslista med rösterna i Baby-bossen idag? :)

Enligt en filmtidning jag läste när jag var på bio i förra veckan så angavs Hasse Jonsson och Einar Sundqvist som två av rösterna, och jag hörde faktiskt också Hasse i trailern som visades innan filmen jag såg, men brukar inte trailers ha tillfälliga "slask"-röster?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Jag har precis fått tag i en creditlista för Baby-bossen, efter att ha jagat det hela veckan. Jag håller på att skriva av den nu, så läggs den upp under helgen.

Huruvida trailers har tillfälliga röster eller samma röster som i den färdiga filmen varierar väldigt mycket. Är det relativt sena (nygjorda) trailers är det vanligast med samma röster, medan vid tidiga "teasers" (tidiga trailers gjort för att väcka intresse långt innan premiären; ibland så mycket som något år innan premiären) är det oftast tillfälliga röster. Sen varierar det ju också mellan olika filmbolag, då det förstås är vanligast att sådana bolag som måste godkänna alla röster (exempelvis Disney) använder sig av tillfälliga röster - det är ju liksom inte rimligt att börja godkänna röster ett halvår eller ännu mer innan filmen ens är färdigproducerad och dubbningen ska påbörjas...

För övrigt var det pressvisning på Baby-bossen här i Skellefteå tidigare i veckan, men tiden krockade tyvärr med ett personalmöte på jobbet så jag tvingades hoppa över den.  :'( Därför blir det alltså tyvärr ingen recension på den här filmen förrän den släpps på DVD/Blu-Ray.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 april 2017 kl. 08:49:23
Jag har precis fått tag i en creditlista för Baby-bossen, efter att ha jagat det hela veckan. Jag håller på att skriva av den nu, så läggs den upp under helgen.

Hur går det? :)

Jag är bara allmänt nyfiken, har du fortfarande datorproblem?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Jag trodde att jag redan hade lagt ut creditlistan för Baby-bossen, men det måste ha blivit avglömt; eller så är det något som strular med skripten på servern.

Jag ber så mycket om ursäkt. Jag undersöker saken, och ser till att creditlistan kommer ut inom de närmaste dagarna.