Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Scooby Doo avsnitt dubbat senare

Startat av Marcusen, 10 augusti 2022 kl. 03:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Jag har hört att Scooby Doo och De 13 gasterna ska ha ett avsnitt som är dubbat betydligt senare än de andra och ska då innehålla röstbyten. Vet någon om det stämmer? Vilka är rösterna i det avsnittet?

TonyTonka

Citat från: Marcusen skrivet 10 augusti 2022 kl. 03:03:53Jag har hört att Scooby Doo och De 13 gasterna ska ha ett avsnitt som är dubbat betydligt senare än de andra och ska då innehålla röstbyten. Vet någon om det stämmer? Vem är rösterna i det avsnittet?
Jag har också ett vagt minne av att ha hört det, men jag vet tyvärr inte mer än vad du gör.  :(
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA

Citat från: Marcusen skrivet 10 augusti 2022 kl. 03:03:53Jag har hört att Scooby Doo och De 13 gasterna ska ha ett avsnitt som är dubbat betydligt senare än de andra och ska då innehålla röstbyten. Vet någon om det stämmer? Vem är rösterna i det avsnittet?
Singular:Vem är rösten?
Plural:Vilka är rösterna?

Marcusen

Citat från: MOA skrivet 10 augusti 2022 kl. 18:10:38Singular:Vem är rösten?
Plural:Vilka är rösterna?
Ska du verkligen lära grammatik till folk? Du är ju ökänd för att hitta på egna sätt att stava etablerade ord.

Marcusen

Någon som kan ge ett riktigt svar istället för att rätta min grammatik?