Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Freddi Fisk

Startat av Vize, 14 maj 2022 kl. 01:12:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vize

Citat från: Goliat skrivet 17 maj 2022 kl. 22:09:23
Lite märkligt, för Freddi Fish: The case of the Hogfish Rustlers of Briny Gulch (alltså nr 4) finns ju Svenskdubbad, finns IAF som demo. Men svensk dubb saknas på Steam.

Några har svenskt tal IAF STEAM
Om det finns andra svenskdubbade versioner än ettan så är det väldigt dåligt dokumenterat.

Goliat

Citat från: Vize skrivet 18 maj 2022 kl. 08:31:25
Om det finns andra svenskdubbade versioner än ettan så är det väldigt dåligt dokumenterat.

Fast några har svensk dubb på Steam so. 1:an.

Jag tror nog att flera är dubbade, men det är väl 1:an som är mest känd.

Jag hade ett spel med "all världens spel" som man fick med när man skaffade ett modem under 90-talet (Glocalnet om jag inte minns fel), Svenskdubbad för barn som kvarn m.f. den finns inte dokumenterad på nätet någonstans. Jag har tyvärr inte skivan i min ägo just nu dock men den finns. Jagat efter den i flera år då de inte hittar cd-boxen den låg i.

Samlaren

Citat från: Goliat skrivet 17 maj 2022 kl. 22:09:23
Lite märkligt, för Freddi Fish: The case of the Hogfish Rustlers of Briny Gulch (alltså nr 4) finns ju Svenskdubbad, finns IAF som demo. Men svensk dubb saknas på Steam.

Några har svenskt tal IAF STEAM

Steam saknar mkr med svensk dub som har kommit med dub eller med text. Som t.ex några av Disneys spel.

E

Citat från: Goliat skrivet 17 maj 2022 kl. 22:09:23
Lite märkligt, för Freddi Fish: The case of the Hogfish Rustlers of Briny Gulch (alltså nr 4) finns ju Svenskdubbad, finns IAF som demo. Men svensk dubb saknas på Steam.

Några har svenskt tal IAF STEAM
Har ettan svenskt tal på Steam?

Goliat

Citat från: E skrivet 18 maj 2022 kl. 20:02:04
Har ettan svenskt tal på Steam?

Du kunde klickat på länken och titta själv.  ::)

E

Citat från: Goliat skrivet 18 maj 2022 kl. 20:31:35
Du kunde klickat på länken och titta själv.  ::)
Det gjorde jag men det på bilden missade jag

Vize



Vize

Är apan i Freddi Fisk 3 detsamma som den i Nicke Nyfiken?

Vize

Enligt Steam finns bara svensk dubbning till Freddi Fisk 1 (de försvunna sjögräsfröna).

Elios

Finns fler spel har jag sett om denna fisk. 
Varför har inte dem släppts inom Sverige månntro?
Eller har dem kanske gjort det att jag bara har missat det isåfall!? 

Vize

Citat från: Elios skrivet 15 januari 2023 kl. 00:21:50Finns fler spel har jag sett om denna fisk.
Varför har inte dem släppts inom Sverige månntro?
Eller har dem kanske gjort det att jag bara har missat det isåfall!?
Tänker du på de spel som finns listade här: https://en.wikipedia.org/wiki/Freddi_Fish#Other_games ?

Elios