Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

SV: Flest online någonsin

Startat av Steffan Rudvall, 16 maj 2020 kl. 23:33:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Varför var det så många online 24 december 2016 kl. 16:09:49? 591 personer var online var de spambots eller riktiga gäster och medlemmar?

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 maj 2020 kl. 23:33:59
Varför var det så många online 24 december 2016 kl. 16:09:49? 591 personer var online var de spambots eller riktiga gäster och medlemmar?
Det undrar jag med

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 maj 2020 kl. 23:33:59
Varför var det så många online 24 december 2016 kl. 16:09:49? 591 personer var online var de spambots eller riktiga gäster och medlemmar?
Det är tyvärr för långt bakåt i tiden för att kunna kolla upp via loggfiler och annat, så jag är rädd att det är omöjligt att svara på idag. :(

Men utifrån datumet och klockslaget skulle jag personligen gissa på att majoriteten förmodligen var levande människor - 16:09 på julafton är ju nämligen strax efter att Kalle Anka och hans vänner önskar god jul har sänts klart på SVT1 varje år, och jag har svårt att tänka mig att det kan vara en tillfällighet...

TrondM

Ja, det er den mest opplagte forklaringen, synes jeg. I 2016 var det vel også mange som håpet på at overraskelsene ville inneholde et klipp fra Cars 3, men i stedet fikk vi bare et gammel klipp fra den første filmen. Kanskje var det ekstra mange som logget på for å kommentere dette?