Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Adam Alsing (1968-2020)

Startat av E, 15 april 2020 kl. 19:30:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Med stor chock måste jag berätta att en av dom som dött av Coronaviruset är ingen mindre än Adam Alsing :'(

Han var en väldigt bra programledare tyckte jag (speciellt i Rix MorronZoo)

Inom dubbning var han Reggie i Surf's Up och Klink i Bilar 1 & 3

Vila i frid

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dO12d1/adam-alsing-ar-dod--blev-51-ar-gammal

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet 15 april 2020 kl. 19:39:41
Man kan inte dö av corona ! >:(
Över tusen människor har dött av det i hela världen. Har du inte hängt med i nyheterna alls

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 15 april 2020 kl. 19:39:41
Man kan inte dö av corona ! >:(

Är du dum? Tusentals människor har dött i Covid-19.

Förövrigt jävligt synd att Adam gick bort, han verkade helskön...  :(  En av de kändisar man INTE ville skulla hända något ont.

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 15 april 2020 kl. 20:10:57
En av de kändisar man INTE ville skulla hända något ont.

Om du frågar mig så tycker jag inte att några kändisar ska fara illa oavsett...

Väldigt tråkigt då han inte blev så gammal...  :'(

Jag minns att han var mycket bra som Kaninen i Toy Story 4 ifjol... (vet att ankan och kaninen heter Acke och Smacke men jag är inte vidare förtjust i översättningen av deras namn så därför kallar jag dem Ankan och Kaninen)

Vet att han (enligt min uppsökning) även var Klink i Bilar och Bilar 3 (är osäker på om karaktären medverkar i 2an), men jag vet inte vad karaktären heter på engelska eller hur han ser ut, dessutom har jag för ovanlighetens skull dålig koll på alla karaktärerna i Bilar-franschisen (undantagen Blixten McQueen, Bärgarn, Sally, Sheriffen, Chick Hicks, Schassen, Mack, Cruz Ramirez, Smokey och Jackson Storm)

Må Adam vila i frid...

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 april 2020 kl. 19:39:41
Man kan inte dö av corona ! >:(

Tyvärr verkar det som att man kan det, trist men sant!  :'(

Jag hoppas verkligen att alla andra som har Covid-19 friskar till snart...

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 april 2020 kl. 20:22:36
Om du frågar mig så tycker jag inte att några kändisar ska fara illa oavsett...

Såklart man inte önskar andra ont, men vissa förtjänar det ju mer än andra om jag säger så.

Erika


Elios

Nej snälla! Det kan inte existera!? Säg att detta är någon slags Avengers Infinity War och att man hittar ett sätt att få tillbaks honom på sen.   :'(

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 15 april 2020 kl. 21:49:31
Nej snälla! Det kan inte existera!? Säg att detta är någon slags Avengers Infinity War och att man hittar ett sätt att få tillbaks honom på sen.   :'(

Jag önskar att det gick min vän, men när personer dör gäller det i verkligheten permanent, sorgligt men sant...  :'(

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 april 2020 kl. 21:53:22
Jag önskar att det gick min vän, men när personer dör gäller det i verkligheten permanent, sorgligt men sant...  :'(

Och jag läste att hans familj tackade sjukhuset. Vad fan är det för skit-snack. Om man nu skulle tacka dom så hade han ju fortfafande levt!  >:( >:( >:(  >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 15 april 2020 kl. 21:55:41
Och jag läste att hans familj tackade sjukhuset. Vad fan är det för skit-snack. Om man nu skulle tacka dom så hade han ju fortfafande levt!  >:( >:( >:(  >:( >:(
Fortfarande levt? vad skulle sjukhuset ha gjort åt en sjukdom som inte har någon botemedel?


Tycker också det är väldigt synd att han gått bort.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 april 2020 kl. 22:03:32
Fortfarande levt? vad skulle sjukhuset ha gjort åt en sjukdom som inte har någon botemedel?


Tycker också det är väldigt synd att han gått bort.

Att han skulle ha stannat inne som man lovat. Hur fan kunde han ens vara i riskgruppen?
Jo det är deras fel så är det bara.
Inte bara i detta fallet. Sjukvården är trög i Sverige överlag med.  >:(

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 15 april 2020 kl. 21:55:41
Och jag läste att hans familj tackade sjukhuset. Vad fan är det för skit-snack. Om man nu skulle tacka dom så hade han ju fortfafande levt!  >:( >:( >:(  >:( >:(

De tog ju antagligen hand om honom bäst de kunde. Sjukhus kan inte automatiskt bota någon om botemedel inte finns. Om något gjorde familjen helt rätt som gav sjukhusen och personalen (som sliter som djur och förtjänar all kärlek just nu) lite publikt stöd trots Adams bortgång.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 15 april 2020 kl. 22:07:26
De tog ju antagligen hand om honom bäst de kunde. Sjukhus kan inte automatiskt bota någon om botemedel inte finns. Om något gjorde familjen helt rätt som gav sjukhusen och personalen (som sliter som djur och förtjänar all kärlek just nu) lite publikt stöd trots Adams bortgång.

Fattar jag inte alls hur i hellskotta kan dom publikt stöd. Liksom han gick bort men tack ändå!? Tror inte dem gjorde bäst dem kunde. Visst finns kanske inget elixir som botar riktigt ännu men man ska ju stanna inne om man är smittad. Dem skulle ha satt han i karantän.  >:(