Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

HBO Nordic/HBO Max

Startat av Samlaren, 27 mars 2020 kl. 15:54:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Samlaren

Jag har flittigt frågat HBO Nordic om HBO Max kommer till Norden.

Hej,
Detta är ännu oklart, men tyvärr så ser det ut som att HBO Max inte kommer att kunna erbjudas här i norder!
Mvh, Simon / HBO Nordic


Det här fick jag som svar om de då på HBO Nordic kommer erbjuda Hannah Barbara Serier

Hej,
Det är mycket möjligt att vi kan komma att erbjuda det, dock så har vi inga fasta planer till att göra detta! Om mer innehåll ifrån Cartoon Network blir tillgängligt så kommer vi att meddela er kunder! 😊
Det handlar oftast om rättsliga aspekter, i dagsläget iom covid-19 så är det väldigt öppet med vad som faktiskt kommer hända iom HBO MAx, men det ser som sagt inte ut som att det kommer bli tillgängligt i norden!
Mvh, SImon / HBO Nordic


Så att komma åt de äldre serierna ser nu endast ut att vara möjligt med fortsatt samlande. Det är sorgligt att Warner inte helt vill ta upp den hela kampen mot Disney+

gstone

VA !!

Så jag kommer inte kunna se Tooned Out i Sverige !!!  :o :o:-\ :-\ :-\:'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

#2
Citat från: Samlaren skrivet 27 mars 2020 kl. 15:54:30
Jag har flittigt frågat HBO Nordic om HBO Max kommer till Norden.

Hej,
Detta är ännu oklart, men tyvärr så ser det ut som att HBO Max inte kommer att kunna erbjudas här i norder!
Mvh, Simon / HBO Nordic


Det här fick jag som svar om de då på HBO Nordic kommer erbjuda Hannah Barbara Serier

Hej,
Det är mycket möjligt att vi kan komma att erbjuda det, dock så har vi inga fasta planer till att göra detta! Om mer innehåll ifrån Cartoon Network blir tillgängligt så kommer vi att meddela er kunder! 😊
Det handlar oftast om rättsliga aspekter, i dagsläget iom covid-19 så är det väldigt öppet med vad som faktiskt kommer hända iom HBO MAx, men det ser som sagt inte ut som att det kommer bli tillgängligt i norden!
Mvh, SImon / HBO Nordic


Så att komma åt de äldre serierna ser nu endast ut att vara möjligt med fortsatt samlande. Det är sorgligt att Warner inte helt vill ta upp den hela kampen mot Disney+
Så då betyder det att det finns INGA planer på att dom kommer hit. Dom har så många serier Scooby doo serierna, tom & Jerry, kurage den hariga hunden, justice league, pinky & the brain, och andra klassiker. Är osäker Om dom kommer eller om dom inte komma till norden, kanske om ett par år senare men tvivlar på det, se bara på Disney hur långsamma dom är, dom tog evigheter med att släppa sin egen streaming service.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 20:03:09
Så då betyder det att det finns INGA planer på att dom kommer hit. Dom har så många serier KND, scoovy doo serierna, tom & Jerry, kurage den hariga hunden, justice league, pinky & the brain, och andra klassiker. Jag tror Aten dom kommer inte komma till norden, kanske om ett par år senare men jag tvivlar på det, se bara på Disney hur långsamma dom är, dom tog evigheter med att släppa sin egen streaming service.

Dom nya programmen kankse  kommer på HBO Nodric helt enkelt i Sverige ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 21 april 2020 kl. 22:03:52
Dom nya programmen kankse  kommer på HBO Nodric helt enkelt i Sverige ;D
Men inte dom gamla.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1


gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 april 2020 kl. 09:49:41
För att dom är en klassiker.

Jag sa inte "varför" jag sa "Vem" >:(

Jag hoppas Tooned Out går på HBO Nordic !! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Idek

Citat från: gstone skrivet 22 april 2020 kl. 14:01:53
Jag sa inte "varför" jag sa "Vem" >:(

Jag bryr mig.
Varför så otrevlig mot andra?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 april 2020 kl. 14:01:53
Jag sa inte "varför" jag sa "Vem" >:(
Som svar på frågan om vem, skulle jag nog vilja påstå: Väldigt många.

Jag vågar nog påstå att Hanna-Barberas äldre serier vore mer populära och eftertraktade än nyproducerade serier...

Men med tanke på att HBO Max ju inte ens har lanserats i USA än, så tror jag nog att det är för tidigt att utesluta att den skulle släppas i Skandinavien. Blir tjänsten framgångsrik i USA, så borde ju Warner Bros. på sikt behöva släppa den i fler länder för att på allvar kunna konkurrera med exempelvis Disney och Netflix...

Scoobydoofan1

#10
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 april 2020 kl. 02:12:27
Som svar på frågan om vem, skulle jag nog vilja påstå: Väldigt många.

Jag vågar nog påstå att Hanna-Barberas äldre serier vore mer populära och eftertraktade än nyproducerade serier...

Men med tanke på att HBO Max ju inte ens har lanserats i USA än, så tror jag nog att det är för tidigt att utesluta att den skulle släppas i Skandinavien. Blir tjänsten framgångsrik i USA, så borde ju Warner Bros. på sikt behöva släppa den i fler länder för att på allvar kunna konkurrera med exempelvis Disney och Netflix...
Gissar på att om dom kommer till Sverige så blir det sun studio dubbning.....

Samlaren

Men jag tror att om fler önskar de äldre animerade serierna från Hannah Barbera och inköpsserierna som Cartoon Netwoek visade så kommer de nog komma.

Om väldigt många personer skulle önska dem så har de inget annat val än att försöka ta in dem.

Scoobydoofan1

#12
Citat från: Samlaren skrivet 23 april 2020 kl. 12:23:03
Men jag tror att om fler önskar de äldre animerade serierna från Hannah Barbera och inköpsserierna som Cartoon Netwoek visade så kommer de nog komma.

Om väldigt många personer skulle önska dem så har de inget annat val än att försöka ta in dem.
Sant men det verkar inte som om nån önskar efter dom förutom för nostalgia, också vilken dubbning skulle dom visa?

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 april 2020 kl. 10:26:32
Jag gissar på att om dom kommer till Sverige så blir det sun studio dubbning.....
Det blir givetvis (tyvärr) samma dubbning som på Cartoon Network och Boomerang för respektive serie.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 april 2020 kl. 13:20:19
Det blir givetvis (tyvärr) samma dubbning som på Cartoon Network och Boomerang för respektive serie.
Ugh.... det blir inte bra.