Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Greta Thunberg

Startat av E, 11 maj 2019 kl. 11:46:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Greta kommer bli ihågkommen oavsett fredspris eller inte. Tycker det är lite synd men hon kommer få fler chanser, garanterat ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 11 oktober 2019 kl. 16:03:05
Brukar inte Nobelpriset delas ut i December eller något? För övrigt tycker jag att det är bra att det finns men kanske bland det absolut tråkigaste och mest ointressanta att kolla på. (Galan alltså)  :P
Nobelpriset i alla kategorier delas officiellt ut då, men de offentliggör vilka som vunnit före det.

Jag håller med att galan är totalt poänglös att titta på...

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 oktober 2019 kl. 16:28:00
Nobelpriset i alla kategorier delas officiellt ut då, men de offentliggör vilka som vunnit före det.

Jag håller med att galan är totalt poänglös att titta på...

Och det ska tydligen vara så snyggt och prydligt som det bara går med att besticken och hur allt ska vara dukat.
Låt för fan allt istället vara som det är. Allting behöver inte vara så snyggt och prydligt hela jävla tiden där.  >:(

Elios

Sedan som du säger att dem ändå berättar vilka som vunnit det då gör ju det ännu tråkigare att kolla på. I en vanlig gala får man ju inte veta förrän dem avslöjar det. Mycket mer intressant hade det varit då.  ;D

Elios

Kolla denna om hur Simpson kunde se in i framtiden om Gretas tal när hon utbrister: "How dear you!?"^^


https://youtu.be/y2QDNK7hxuc

Misel71

#50
Tycker hon gör ett bra jobb!

Vänliga hälsningar,
Alexander

Edit: Onödig länk borttagen. Finns ingen anledning att länka till egna sajter som inte har någon koppling till tråden. Sådana får gärna förekomma i din profil och/eller i trådar som har någon koppling till ämnet, men inte annars - då framstår det som ren reklam. /Daniel

Sabelöga

Citat från: Elios skrivet 17 oktober 2019 kl. 06:11:14
Kolla denna om hur Simpson kunde se in i framtiden om Gretas tal när hon utbrister: "How dear you!?"^^


https://youtu.be/y2QDNK7hxuc
Fånig jämförelse tycker jag.
Houba !

Elios

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 17 oktober 2019 kl. 10:32:10
Fånig jämförelse tycker jag.

Du tror alltså inte det finns något magiskt med Simpsons?^^

Sabelöga

Citat från: Elios skrivet 17 oktober 2019 kl. 13:55:16
Du tror alltså inte det finns något magiskt med Simpsons?^^
Självklart inte  ;D
Houba !

Elios

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 17 oktober 2019 kl. 19:46:59
Självklart inte  ;D

Känns ju sjukt när han Vivalajulian berättar dock i klippet om dem här grejerna Simpsons verkar ha sätt.
Han har en hel del intressanta såna videor tycker jag så kan varmt rekommendera att prenumera på hans YT-Kanal! 😁

Anders M Olsson

#55
Citat från: Elios skrivet 17 oktober 2019 kl. 06:11:14
Kolla denna om hur Simpson kunde se in i framtiden om Gretas tal när hon utbrister: "How dear you!?"^^


https://youtu.be/y2QDNK7hxuc

"Bla bla bla ... kolla på hela videon ... bla bla bla ... lajka ... bla bla bla ... prenumerera ..."
Vilket skitsnack!  :( Kom till saken nån gång!
Nästan 10 minuter för att berätta något som kunde gjorts på mindre än en minut. Han måste älska sin egen röst.

Sabelöga

Citat från: Anders M Olsson skrivet 18 oktober 2019 kl. 10:48:37
"Bla bla bla ... kolla på hela videon ... bla bla bla ... lajka ... bla bla bla ... prenumerera ..."
Vilket skitsnack!  :( Kom till saken nån gång!
Nästan 10 minuter för att berätta något som kunde gjorts på mindre än en minut. Han måste älska sin egen röst.
Håller helt med. Skippade typ hela videon då nästan allt var skitsnack till utfyllnad. Jobbig röst har han också så nästintill outbärligt var det ju. Att poängen dessutom är trams gör ju knappast saken bättre.
Houba !

Elios

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 18 oktober 2019 kl. 14:22:12
Håller helt med. Skippade typ hela videon då nästan allt var skitsnack till utfyllnad. Jobbig röst har han också så nästintill outbärligt var det ju. Att poängen dessutom är trams gör ju knappast saken bättre.

Ingen dubbarröst då alltså!
Nej men en lite nyfiken fråga bara vore hur tror ni det hade låtit om en annan dubbare hade gjort den här videon? T. ex. Ingemar Carlehed. Kan någon annan göra sånt bättre?^^

E

#58
Citat från: Elios skrivet 18 oktober 2019 kl. 14:38:08
Ingen dubbarröst då alltså!
Nej men en lite nyfiken fråga bara vore hur tror ni det hade låtit om en annan dubbare hade gjort den här videon? T. ex. Ingemar Carlehed. Kan någon annan göra sånt bättre?^^
Vad är det du vill få fram egentligen

Jag håller med Anders M Olsson och Raltseye i det dom sa, ingenting i videon var intressant alls

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 oktober 2019 kl. 14:50:09
Vad är det du vill få fram egentligen

Jag håller med Anders M Olsson och Raltseye i det dom sa, ingenting i videon var intressant alls

Solklart. Att hur hade videon blivit om det hade varit en dubbare istället!?
Tänkte på att Raltseye så att han hade en väldigt jobbig och outhärdlig röst och tänkte hur hade det då låtit om det hade varit en annan röst typ Ingemar Carlehed. Hade det kanske blivit en intressantare video då!?^^