Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Grattis Steffan! Hoppas du har haft ett fint firande.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  3 maj 2024 kl. 13:46:16Grattis Steffan! Hoppas du har haft ett fint firande.
Både eleverna och kollegorna har sjungit för mig, men det riktigt firande sker ikväll med familjen.

BPS

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2024 kl. 13:59:57Både eleverna och kollegorna har sjungit för mig, men det riktigt firande sker ikväll med familjen.
Både eleverna och kollegorna? Du måste vara väldigt omtyckt, jag får passa på att säga grattis på 41 årsdagen även fast det är lite sent.

MOA

Citat från: BPS skrivet  3 maj 2024 kl. 23:40:19Både eleverna och kollegorna? Du måste vara väldigt omtyckt, jag får passa på att säga grattis på 41 årsdagen även fast det är lite sent.
Dom måste älska han jö!

Disneyfantasten

Ett 30-faldigt grattis till DisneyTLK idag, han leve, hurra!  :D

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 maj 2024 kl. 14:19:49Ett 30-faldigt grattis till DisneyTLK idag, han leve, hurra!  :D
Han har varit inaktiv i 4 år nu

Skokaka

Även om DisneyTLK är inaktiv så önskar jag honom grattis. :)

Mathilda Gustafsson

Grattis i efterskott till vår kära Janne! Hela 92 år och still going strong!

Jonas9881

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 maj 2024 kl. 13:40:55Grattis i efterskott till vår kära Janne! Hela 92 år och still going strong!
Vilken Janne?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Jonas9881

"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

Mathilda Gustafsson

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 maj 2024 kl. 13:57:32Menar du Långben? Kallas han för Janne?
Såklart, Jan "Janne" Långben. Han kallas väl inte för Jan så ofta längre men han heter ju det i Sverige.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 maj 2024 kl. 14:03:36Såklart, Jan "Janne" Långben. Han kallas väl inte för Jan så ofta längre men han heter ju det i Sverige.
Janne Långben! Hoppas han inte går in i Public Domain som en av sina bästa vänner

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 27 maj 2024 kl. 14:18:53Janne Långben! Hoppas han inte går in i Public Domain som en av sina bästa vänner
Fast det kommer han ju när det har gått så många år som det ska för att ett verk ska bli fri, och alla ska kunna använda det utan rättigheter.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 maj 2024 kl. 14:35:54Fast det kommer han ju när det har gått så många år som det ska för att ett verk ska bli fri, och alla ska kunna använda det utan rättigheter.
Det är några år kvar på honom och Kalle dock