Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Familjen Flinta

Startat av Erika, 28 mars 2007 kl. 20:37:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Beck skrivet  6 mars 2024 kl. 18:40:17Jag minns att jag hyrde en DVD i en videobutik 2007, och då fanns avsnittet med swimmingpoolen och Media Dubbs originaldubb!

Det var inte DVD-filmerna Det stora plasket och Magiska missöden, jag tror att det var en samlings-DVD med olika kortfilmer från Hanna Barbera.

Är det någon som har den DVD-filmen, utgiven före 2007?

Förutom dom 2 DVD utgåvorna och Säsong 2 DVD utgåvan av Familjen Flinta i Sverige så finns det ingen annan DVD utgåva i Sverige som har blivit utgiven i Sverige. Säsong 3 Familjen Flinta är utgiven i Ungern det är bara ett par avsnitt som har Mediadubb dubbningen och när det gäller Säsong 4 så är DVD utgåvan utgiven i Danmark med Svensk tal, fast det är med Sun Studio dubbningen.

MOA

Såg en revy där Sonya Hedenbratt sjöng om Familjen Flinta, har någon sett den & vet namnet? Fastna direkt i huvudet när jag såg det för första gången