Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Efter att ha sett om Långbens gamla gäng måste jag säga Petter i den är han en riktig djurplågare och otrevlig granne överlag

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 16 juni 2024 kl. 21:30:19Efter att ha sett om Långbens gamla gäng måste jag säga Petter i den är han en riktig djurplågare och otrevlig granne överlag
Han är riktigt bra spelad av Anders Lönnbro, har han dubbat något annat? Här ett riktigt roligt klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=7JpkzsdQiOI

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2024 kl. 22:03:36Han är riktigt bra spelad av Anders Lönnbro, har han dubbat något annat? Här ett riktigt roligt klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=7JpkzsdQiOI
Apropå det jag sa med djurplågare Petter ska föreställa en katt och han har en hund som husdjur Långben ska föreställa hund och har en katt som husdjur.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 16 juni 2024 kl. 22:21:20Apropå det jag sa med djurplågare Petter ska föreställa en katt och han har en hund som husdjur Långben ska föreställa hund och har en katt som husdjur.
LoL

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2024 kl. 21:26:36Jag förstår hur det känns för precis samma känsla har jag för Pilen och Domaren i Rudolf Med Den Röda Mulen Filmen (1998 ) av Goodtimes Entertainment;

Pilen är så taskig mot Rudolf, både i skolan (tillsammans med alla andra elever utom Zoey) och även under tävlingen när de är äldre, bara för hans röda mule, under tävlingen välter han omkull alla enmassa nissar och provocerar Rudolf till att få hans mule att lysa, allt detta är fusk, och sen att Domaren diskvalificerar Rudolf för hans lysande röda mule, jag menar, det där med att Pilen kör omkull massa nissar inte är mot reglerna men att de råkar ha en lag som bara gäller för Rudolf, och sen att Domaren utser Pilen till vinnare när han inte ens kom tvåa, och att båda dessa karaktärer var med och sjöng Rudolf-låten i slutet tycker jag inte var "earned", man kunde lika gärna sätta båda i Stormellas is-fängelse.
Det borde dom verkligen.