Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

TRUE JACKSON

Startat av gstone, 6 maj 2022 kl. 19:26:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

True Jackson har tidigare funnits på Viaplay - det var inte länge sedan, och långt efter att serien slutade sändas på Nickelodeon - men finns tyvärr inte kvar där längre. :(

En av de bättre Nickelodeon-serierna i mina ögon, så helt klart lite synd. Och en mycket bra dubbning.

Viaplay har ju fortfarande kvar en del Nickelodeon-serier, men störst chans att få återse serien lär väl vara på Paramount+. Där är fortfarande mängden Nickelodeon-serier tämligen begränsat, men jag gissar att det kommer att öka med tiden. Serien finns i alla fall på Paramount+ i USA, så med lite tur kanske det läggs till även i Norden inom kort.

Anders M Olsson

Men hur var det nu... Jag har för mig att till skillnad från de flesta andra streamingtjänster fungerar inte ett svenskt konto på Paramount+ i USA? Så det hjälper inte med VPN.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet  6 maj 2022 kl. 20:51:44
Men hur var det nu... Jag har för mig att till skillnad från de flesta andra streamingtjänster fungerar inte ett svenskt konto på Paramount+ i USA? Så det hjälper inte med VPN.
Ja, tyvärr. :(

Enligt hjälpsidorna på Paramount+ ska däremot nordiska konton fungera med Paramount+ i Kanada (via VPN), men alltså inte i USA - men jag har inte själv testat än för att se om det stämmer.
(fast där har de förstått inte uttryckt det riktigt så, utan där handlar det om vad man kan se när man är på resande fot)