Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

SD = rasistiska idioter vita kränkta röstar på

Startat av Goliat, 10 september 2022 kl. 06:39:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tycker du om SD?

NEJ!!!
3 (33.3%)
Absolut inte
1 (11.1%)
Icke sa Nicke
0 (0%)
Glöm det! Jag är emot rasism
4 (44.4%)
Ja, tyvärr 👎👎👎👎
1 (11.1%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: 20 september 2022 kl. 06:42:07

Goliat

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/det-bara-smallde-till-1

Skämt o sido. Usch och det är skamligt att folk röstar på dem. Rasism, homofobi, fördomar och fientlighet hör inte hemma i politik, är folk så missnöjda med sina liv att de röstar på ett parti som står för så hemska saker? Vi vill ju inte ha det som Ryssland eller få in en ny Hitler i sverige....

(ENBART DE SOM ÄR ANTI SD FÅR SKRIVA, RESPEKTERA DETTA)

Steffan Rudvall

Det är ju tyvärr så att vad än Jimmie Åkesson säger så är de ändå rasister, Det är inbäddat i partiet och hur mycket han än "rensar" så kan inte den delen försvinna.

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 september 2022 kl. 07:33:37Det är ju tyvärr så att vad än Jimmie Åkesson säger så är de ändå rasister, Det är inbäddat i partiet och hur mycket han än "rensar" så kan inte den delen försvinna.
Ja precis, det har du fullständigt rätt i. Rötterna är djupare. Och många sympatisörer och medlemmar dras till dem just på grund av detta.

Jabberjaw

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 06:39:19https://www.svt.se/nyheter/inrikes/det-bara-smallde-till-1

Sa nyss, "tänk om en skulle träffat huvudet kanske de skulle rätta till felet" när gubben säger det är tur att ingen fick något i skallen. ;D

Skämt o sido. Usch och det är skamligt att folk röstar på dem. Rasism, homofobi, fördomar och fientlighet hör inte hemma i politik, är folk så missnöjda med sina liv att de röstar på ett parti som står för så hemska saker? Vi vill ju inte ha det som Ryssland eller få in en ny Hitler i sverige....

(ENBART DE SOM ÄR ANTI SD FÅR SKRIVA, RESPEKTERA DETTA)

Barnsligt och skamligt att en vuxen person sitter här och spyr ur sig sin skit. Detta forumet är så mycket bättre än att blanda in politik.

Om man gräver i ditt liv så är det nog långt ifrån perfekt goliat. Likaså Jimmie Åkessons liv eller någon av hans politiska kamrater. Och kollar man andra partier så är det rötägg och homofober där med. Nu sympatiserar jag endast med folk som har lösningar och idéer på problem dock, och inte på pajkastare. Problemet är missnöjdhet med hur samhället utvecklats. Bara för att man själv inte bor i "skiten" så betyder det inte att den inte finns. Det är en enormt stor del utländskt födda som röstar på SD, särskilt inom Balkan nationaliteter, och Iran, Kurdistan, o allt möjligt. Nationaliteter som kanske hunnit komma hit och stadga sig, fått upp sin affär eller pizzeria och nu på senare tid fått stänga igen på grund av trakasserier, skadegörelse och annat skit.

Eller e dessa människor vita kränkta pizzabagare då menar du? Varför går du inte till Flashback och fortsätter skriva dom här korkade idéerna du har. Du verkar trots allt kommit ut som den extremist du faktiskt är nu. :o

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 06:39:19Skämt o sido. Usch och det är skamligt att folk röstar på dem. Rasism, homofobi, fördomar och fientlighet hör inte hemma i politik, är folk så missnöjda med sina liv att de röstar på ett parti som står för så hemska saker? Vi vill ju inte ha det som Ryssland eller få in en ny Hitler i sverige....
Ja, jag instämmer fullständigt - och hur SD överhuvudtaget lyckats komma in i riksdagen är bortom mitt förstånd... :(

Steffan Rudvall

Alla som röstar på SD kanske inte är vita men det går inte att ignorera att partiet faktiskt är främlingsförgängligt och har rötter i både rasism och nazism.

Jag har sagt det jag tycker så jag lämnar nu den här tråden.

Jabberjaw

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 september 2022 kl. 08:51:27Alla som röstar på SD kanske inte är vita men det går inte att ignorera att partiet faktiskt är främlingsförgängligt och har rötter i både rasism och nazism.

Jag har sagt det jag tycker så jag lämnar nu den här tråden.
Tack. Det är viktigt att peka på fakta och inte på vad folk tror. Det är säkert 30-40% som inte är vita och röstar SD i år. Och att ett parti har historiska rötter i något är något helt annat än att kalla väljarna för nazister och homofober.

Min högst personliga åsikt är. Finns det val att göra så ska vem som helst som får rösta få lägga sin röst i vilken korg hen vill. Oavsett om man röstar på M, KD, V, SD osv. Det är sedan upp till andra makter att se till att inget parti står för terrorism, homofobi, främlingsfientlighet, diskriminering. Inte upp till folk som sitter missnöjda i sina stugor och tror att det är vita? kränkta män som röstar enbart. Låter som en sjuk syn kan jag tycka. E man en vit kränkt man om man är från Rinkeby och är helsvart och väljer att rösta SD i år och V nästa val. Eller hur går logiken i det här egentligen.

Adam

#7
Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 08:38:32Barnsligt och skamligt att en vuxen person sitter här och spyr ur sig sin skit. Detta forumet är så mycket bättre än att blanda in politik.

Om man gräver i ditt liv så är det nog långt ifrån perfekt goliat. Likaså Jimmie Åkessons liv eller någon av hans politiska kamrater. Och kollar man andra partier så är det rötägg och homofober där med. Nu sympatiserar jag endast med folk som har lösningar och idéer på problem dock, och inte på pajkastare. Problemet är missnöjdhet med hur samhället utvecklats. Bara för att man själv inte bor i "skiten" så betyder det inte att den inte finns. Det är en enormt stor del utländskt födda som röstar på SD, särskilt inom Balkan nationaliteter, och Iran, Kurdistan, o allt möjligt. Nationaliteter som kanske hunnit komma hit och stadga sig, fått upp sin affär eller pizzeria och nu på senare tid fått stänga igen på grund av trakasserier, skadegörelse och annat skit.

Eller e dessa människor vita kränkta pizzabagare då menar du? Varför går du inte till Flashback och fortsätter skriva dom här korkade idéerna du har. Du verkar trots allt kommit ut som den extremist du faktiskt är nu. :o
Om det bara fanns en funktion att tumma upp kommentarer här på forumet så skulle denna definitivt vara en av dem. Otroligt bra skrivet, Jabberjaw.
Jag vet också många utländskt födda som brukar lägga sina röster på SD i valet, och jag känner dessutom att det politiska parti man själv väljer att lägga sin röst på i valet inte bör definera en, vilket tyvärr är vad många just gör i nutidens värld, dels på grund av allt de enbart hör sägas i median, vilket är en av sakerna som är grunden för extremismens ökande i det moderna samhället (trots att extremismen funnits längre bak än så, men också av i princip samma skäl, att man t.ex bara hört det som sagts, och nu när det ändå finns så oräkneliga medier, däribland digitala, så väntar man sig egentligen att vi måste ha lärt oss allt om misstagen i det förflutna, men tydligen så har många grupper ännu inte gjort det). Jag kan säga att en del saker stämmer, men annat stämmer inte. Det är därför också mycket viktigt att vara källkritisk och inte tro på precis allting.
Jag kan i och för sig säga att jag vet att det finns en del svenska partier som är mycket värre än Sverigedemokraterna, i synnerhet utanför riksdagen, men som jag väljer att inte nämna.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Goliat

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 08:38:32Barnsligt och skamligt att en vuxen person sitter här och spyr ur sig sin skit. Detta forumet är så mycket bättre än att blanda in politik.

Om man gräver i ditt liv så är det nog långt ifrån perfekt goliat. Likaså Jimmie Åkessons liv eller någon av hans politiska kamrater. Och kollar man andra partier så är det rötägg och homofober där med. Nu sympatiserar jag endast med folk som har lösningar och idéer på problem dock, och inte på pajkastare. Problemet är missnöjdhet med hur samhället utvecklats. Bara för att man själv inte bor i "skiten" så betyder det inte att den inte finns. Det är en enormt stor del utländskt födda som röstar på SD, särskilt inom Balkan nationaliteter, och Iran, Kurdistan, o allt möjligt. Nationaliteter som kanske hunnit komma hit och stadga sig, fått upp sin affär eller pizzeria och nu på senare tid fått stänga igen på grund av trakasserier, skadegörelse och annat skit.

Eller e dessa människor vita kränkta pizzabagare då menar du? Varför går du inte till Flashback och fortsätter skriva dom här korkade idéerna du har. Du verkar trots allt kommit ut som den extremist du faktiskt är nu. :o
Pinsamt att en så kallad vuxen person som sympatiserar med rasism och homofobi ens orkar lägga ner sin värdelösa tid på att ens skriva något.

Det måste vara någon skruv som saknas där uppe. Men som du skrev till mig tidigare. Du är ju bara en liten skör snöflinga som vem som helst skulle kunna krossa.

(Gav tillbaka med samma mynt, sjönk till din låga nivå för att du kanske skulle kunna förstå vilken idiot du är) 😉

Det jag skrev nu är vad du skriver. Du sprider hat, du visar hur du är. Att med din härskarteknik och otrevlighet får stanna kvar på forumet är långt ifrån min förståelse, du borde blivit bannat tusenfalt om med tanke på hur du beter dig och talar 

Jabberjaw

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 12:34:19Oj, klart du är SD:are! Härskarteknik och försöker trycka ner andra. Och skäms på dig! 👎 Att tycka härskarteknik är bra och att det var bra skrivit är dumheter.

Och försöka bortförklara med källkritiskt, det finns hur många källor som helst, dokumentärer, videoklipp, dokument, anmälningar, vittnen och historia dokumenterad. Sök själv.

Nu bad jag om att ingen som är sympatisör för rasism och tycker om ett rasistiskt parti ska skriva i tråden. Det visar också på hur ignoranta ni är. Så 👎 för SD! 😄

Sluta med dina barnsliga inlägg, eller är du 12 år gammal Goliat?
Nej jag röstar inte SD, vad har du nu att komma med som faktiskt stämmer. Sluta sympatisera med extremister som Goliat. Han har uppenbarligen ett barn i en vuxen mans kropp. ;D

Det är ju snarare du som är en vit kränkt mupp, Buuuuuuuu Goliat.




TonyTonka

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 12:42:41Sluta med dina barnsliga inlägg, eller är du 12 år gammal Goliat?
Nej jag röstar inte SD, vad har du nu att komma med som faktiskt stämmer. Sluta sympatisera med extremister som Goliat. Han har uppenbarligen ett barn i en vuxen mans kropp. ;D

Det är ju snarare du som är en vit kränkt mupp, Buuuuuuuu Goliat.




Du är inte precis ett helgon själv.  :P
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Goliat

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 12:42:41Sluta med dina barnsliga inlägg, eller är du 12 år gammal Goliat?
Nej jag röstar inte SD, vad har du nu att komma med som faktiskt stämmer. Sluta sympatisera med extremister som Goliat. Han har uppenbarligen ett barn i en vuxen mans kropp. ;D

Det är ju snarare du som är en vit kränkt mupp, Buuuuuuuu Goliat.
Oj, jaha du är en sådan person, tack för du visade vargen.

Goliat

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 12:47:36Du är inte precis ett helgon själv.  :P
Han är ett troll, så vi bara ignorerar honom så försvinner han till tomteskogen. Svarade med samma mynt och han svarade likadant. Det visar bara hans intelligens. 😉

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 12:48:03Kan tillägga att jag också är emot SD.
Tur vi är fler. 

Jabberjaw

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 12:47:36Du är inte precis ett helgon själv.  :P
Kastar inte stämplar på folk helt utan anledning dock. Till skillnad från extremist Goliat. Eller skapar trådar med titlar som en femåring skulle skrivit ihop bättre.

Ska vi inte ta och skita i det demokratiska valet och låta hela Sverige bli en riktig shitshow som i Malmö där extremist Goliat bor. Ser så himla trevligt ut. Någon idiot går och bränner en bok och alla blir totalt galna och det blir rena rama kriget. Heja Malmööö


S = nazister röstar på detta parti
M = rika kränkta vita män röstar på detta parti
SD = muppar röstar på detta parti
C = etc etc
V
KD
L
M
etc


Verkar det moget att hålla på så? Haha vilket jävla skämt det här forumet har blivit om man tycker detta är bra.