Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Kan du laddda upp credits till nya Teletubbies vid nasta uppdatring ?

Den har just kommit på Netflix.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag skulle vilja veta vilka rösterna är i nya Rugrats !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag vill ha credits till
Nötknäpparen och den magiska flöjten.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Kan någon få fram credits till Nötknäpparen och den magiska flöjten ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 november 2022 kl. 12:56:55Kan någon få fram credits till Nötknäpparen och den magiska flöjten ?
Den filmen har faktiskt helt gått mig förbi - vem distribuerar den, och hur/var/när släpps den?

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 november 2022 kl. 14:34:28Den filmen har faktiskt helt gått mig förbi - vem distribuerar den, och hur/var/när släpps den?
Det är en kommande film som ska distribueras av Scanbox https://www.scanbox.com/sv/movies/notknapparen-och-den-magiska-flojten/
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 21 november 2022 kl. 21:11:36Det är en kommande film som ska distribueras av Scanbox https://www.scanbox.com/sv/movies/notknapparen-och-den-magiska-flojten/
Då kan jag maila Scanbox i Köpenhamn och fråga om credits till Nötknäpparen och den magiska flöjten. De brukar vara hjälpsamma, så under förutsättning att samma person som brukade hjälpa mig fortfarande jobbar kvar på företaget borde det gå att lösa ganska snabbt. :)

Någon annan film ni vill att jag ska passa på att fråga Scanbox om på samma gång...?

Disneyfantasten


Sabelöga

Jag skulle gärna vilja ha creditlistor till filmerna Tad den vilsne äventyraren och kung Midas hemlighet och Tad Stones och smaragdtavlan. Och kanske även Tad, the Lost Explorer ifall den har distribuerats i Sverige det vill säja.
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 26 november 2022 kl. 01:03:41Jag skulle gärna vilja ha creditlistor till filmerna Tad den vilsne äventyraren och kung Midas hemlighet och Tad Stones och smaragdtavlan. Och kanske även Tad, the Lost Explorer ifall den har distribuerats i Sverige det vill säja.
Jag ska göra mitt bästa. :)

Vet du något om distributör och distributionssätt? Jag ser att filmerna har släppts som digital hyr- och köpfilm, men har de även kommit ut på DVD eller liknande? Om filmer bara släpps digitalt är det ju inte så lätt att ta reda på vem distributören är...

gstone

Kan lägga upp credits till Min fars drake  vid nästa uppdatring ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 november 2022 kl. 13:14:03Kan lägga upp credits till Min fars drake  vid nästa uppdatring ?
Ja, det är redan avskrivet och klart. :)

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 november 2022 kl. 02:02:46Jag ska göra mitt bästa. :)

Vet du något om distributör och distributionssätt? Jag ser att filmerna har släppts som digital hyr- och köpfilm, men har de även kommit ut på DVD eller liknande? Om filmer bara släpps digitalt är det ju inte så lätt att ta reda på vem distributören är...
Ingen aning. Misstänker att dom bara har distribuerats digitalt tyvär..
Houba !

gstone

Kan du maila Eurotroll och fråga om mer utförliga credits till ett Progran som kom idag ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 december 2022 kl. 13:33:39Kan du maila Eurotroll och fråga om mer utförliga credits till ett Progran som kom idag ?
Visst kan jag det, men just nu hade de inte tid att hjälpa till. Jag frågade för ett par dagar sedan om dubbcredits till Snöfall och Tidsresan, men fick till svar att de inte hade tid att leta fram något förrän nästa vecka.