Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Det sjukaste ni har gjort

Startat av Zebastian, 26 mars 2022 kl. 00:39:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Zebastian

Här kan man diskutera de sjukaste händelserna i sitt liv

Mathilda Gustafsson

Citat från: Zebastian skrivet 26 mars 2022 kl. 00:39:19
Här kan man diskutera de sjukaste händelserna i sitt liv
En gång lurade jag det här forumet att jag hade en crush och var helt beroende av Per Sandborgh



MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 mars 2022 kl. 13:33:36

Yeah that's completly true.
Såg att jag hade nåt på ringfinger nageln & jag smaka på de,sen kom jag på att jag åt mitt eget bajs

Adam Larsson


MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 mars 2022 kl. 21:30:50
Jag åt katt.
De berättade du för oss förra året men int lika sjukt som bajs

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet 29 mars 2022 kl. 21:37:26
De berättade du för oss förra året men int lika sjukt som bajs
Chang finns men att vi kidnappar och äter katter det stämmer inte. Säg inte detta till någon

Lilla My


Adam Larsson

Citat från: Lilla My skrivet 29 mars 2022 kl. 22:12:06
Fortfarande lögn haha
Absolut, men något jag faktiskt har ätit är älg och det är nog det sjukaste jag har ätit.

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 mars 2022 kl. 22:20:52
Absolut, men något jag faktiskt har ätit är älg och det är nog det sjukaste jag har ätit.
Men de e vanligt & äta älg,älggryta e vanligt,de e så gött.Älgstek äter man också.
Av all mat jag ätit e de sjukaste kycklingburgare,så sjukt äckligt.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 30 mars 2022 kl. 16:14:11
Men de e vanligt & äta älg,älggryta e vanligt,de e så gött.Älgstek äter man också.
Av all mat jag ätit e de sjukaste kycklingburgare,så sjukt äckligt.
Kycklingburgare är inte alls konstigt och det flesta restaurangerna erbjuder någon slags kycklingburgare. Att du tycker att det var äckligt kan jag dock inte säga något om för det tror jag på hur den var lagad.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 mars 2022 kl. 16:42:01
Kycklingburgare är inte alls konstigt och det flesta restaurangerna erbjuder någon slags kycklingburgare. Att du tycker att det var äckligt kan jag dock inte säga något om för det tror jag på hur den var lagad.
Jag höll på spy när jag åt den

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 mars 2022 kl. 22:20:52
Absolut, men något jag faktiskt har ätit är älg och det är nog det sjukaste jag har ätit.
Det är väl ändå inget anmärkningsvärt. Jag har ätit älg (i form av stek eller köttfärs) minst en gång i veckan de senaste 20 åren, och det är väldigt gott.

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2022 kl. 20:38:21
Det är väl ändå inget anmärkningsvärt. Jag har ätit älg (i form av stek eller köttfärs) minst en gång i veckan de senaste 20 åren, och det är väldigt gott.
Jag tror dock inte det är så vanligt att äta älg här nere i Skåne i alla fall inte lika vanligt som högre upp i landet.