Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Dr Snuggles  (läst 5592 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 705
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Dr Snuggles
« Svar #15 skrivet: 15 mars 2020 kl. 17:38:23 »
Lät han annorlunda eller så son han brukar göra?^^

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 705
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: 21 mars 2020 kl. 03:35:07 »
Var det verkligen värt att gräva upp en 12 år gammal tråd bara för att?

Vilken syftar du på? Finns ju bara en Doctor Snuggles och som bara handlar om det och det är denna.
Sen har jag ju grävt upp fler ämnen som är ännu äldre. Men där har du inte sagt nånting.
Iallafall så var det bra då detta var den ändå den ända jag kunde finna.  ::)

Utloggad Lilla My

• Certifierad Nörd och Grinolle
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 311
  • Damn it, Jim
    • Visa profil
    • Youtube-kanal
« Svar #17 skrivet: 21 mars 2020 kl. 15:55:13 »
Sen har jag ju grävt upp fler ämnen som är ännu äldre. Men där har du inte sagt nånting.

Nä för vet att du och fler skulle bli lack om jag kommenterade samma sak på varje tråd du gräver upp, men irritationen finns ju fortfarande kvar.

Känns som oftast att du kollar upp skitgamla trådar och krystar ut ett värdigt inlägg i dem (som du oftast egentligen kan googla upp svar på själv eller frågor du inte nödvändigtvis tänkte på innan du gick in i själva tråden) bara för att kunna återuppliva dem i en sekund innan de åter igen dör och tar upp onödig plats bland de nyare trådarna som faktiskt är vid liv.

¯\_(ツ)_/¯