Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hasse Jonsson som Mario eller Sonic?

Startat av Skokaka, 12 mars 2023 kl. 18:25:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hasse Jonsson som Mario eller Sonic?

Mario
0 (0%)
Sonic
3 (100%)

Antal personer som röstat: 3

Skokaka

Vem tycker ni Hasse Jonsson passar bättre som? Mario eller Sonic?

Den här gången så tycker jag att Sonic vinner. Hos Mario låter Hasse bara malplacerad, men i hela fall, Sonic ska ha Hasse utav dessa två. Samma sak om Steve Kratz var Sonic, tänk hur opassande det skulle vara, va? Mario och Sonic har ju olika röster och borde nog inte dela en röst.

Vem tycker ni Hasse passar bättre som, då?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 mars 2023 kl. 18:25:17Vem tycker ni Hasse Jonsson passar bättre som? Mario eller Sonic?

Den här gången så tycker jag att Sonic vinner. Hos Mario låter Hasse bara malplacerad, men i hela fall, Sonic ska ha Hasse utav dessa två. Samma sak om Steve Kratz var Sonic, tänk hur opassande det skulle vara, va? Mario och Sonic har ju olika röster och borde nog inte dela en röst.

Vem tycker ni Hasse passar bättre som, då?
Ett ämne gjort för mig & Sonic all the way ;D
Hasse låter väldigt malplacerad som Mario,enda gången jag inte står ut med att höra honom.Beror också på den fruktansvärda dubbningen,jag kan seriöst int se ett helt avsnitt,jag vill bara stänga av.Media Dubb har den rätta dubbningen.
Jag älskar Hasse som Sonic,han e min favorit efter Knäppiga Kurre(Som jag inte sett på över ett decennium)De e också tur att AOSTH bara har en dubbning som e riktigt bra.
En av få gånger Sonic vinner över Mario,kan säga samma sak över deras antagonister

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 mars 2023 kl. 19:06:51Ett ämne gjort för mig & Sonic all the way ;D
Hasse låter väldigt malplacerad som Mario,enda gången jag inte står ut med att höra honom.Beror också på den fruktansvärda dubbningen,jag kan seriöst int se ett helt avsnitt,jag vill bara stänga av.Media Dubb har den rätta dubbningen.
Jag älskar Hasse som Sonic,han e min favorit efter Knäppiga Kurre(Som jag inte sett på över ett decennium)De e också tur att AOSTH bara har en dubbning som e riktigt bra.
En av få gånger Sonic vinner över Mario,kan säga samma sak över deras antagonister
Att Johan Hedenberg är bättre som Robotnik än Kung Koopa? Verkligen. (Hasse vs. Johan i två serier, dock. lol.)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 mars 2023 kl. 19:20:03Att Johan Hedenberg är bättre som Robotnik än Kung Koopa? Verkligen. (Hasse vs. Johan i två serier, dock. lol.)
Kan diskuteras i ett annat ämne...

jimstrom

Ska dock läggas till att Hasse är en bättre Voice match till Lou Albano som spelar Mario i originalet, han är också den enda av Mariorösterna som faktiskt har en liten italiensk brytning ala Charles Martinet.

Med andra ord jag tycker inte det låter så illa som folk påstår.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)