Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Raya och Den Sista Draken (2021)

Startat av Disneyfantasten, 25 augusti 2019 kl. 08:12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Nu har vi ju fått nån typ av garanti på att filmen har premiär den 5 mars i och med att den även här i Sverige får premier access på Disney + samma dag som den går upp på bio.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Kommer man kunna betala 150 kr på Disney Plus i Sverige med för att kunna se filmen ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2021 kl. 19:04:51
Kommer man kunna betala 150 kr på Disney Plus i Sverige med för att kunna se filmen ?

Ja, fast lägg på en hundring till.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

clara liljeberg

jag har förslag på att på visirbion får man gå på den varje dag så att man slipper smitta en. precis som för biovisningen av trolls världsturnen.

Simon Axelsson

Nu släpps ju den här filmen om mer eller mindre 2 veckor och än har vi inte fått veta nånting om de svenska rösterna... när kommer de avslöjas tro?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 20 februari 2021 kl. 17:16:02
Nu släpps ju den här filmen om mer eller mindre 2 veckor och än har vi inte fått veta nånting om de svenska rösterna... när kommer de avslöjas tro?

Ja,Det kan man fråga sig
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Hur kan jag se denna film när den kommer ut ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2021 kl. 17:56:20
Hur kan jag se denna film när den kommer ut ?

Beroende på var du befinner dig, bio, det vill säga Svenska Bios biografer och Cinemascenens biografer (det har dock inte släppts några biljetter än). Bor du inte i närheten av en sån biograf eller föredrar att hålla dig hemma nu under Corona så finns ju Disney+ där du kan köpa tidig tillgång till filmen för en tilläggsavgift på 250 kr.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Simon Axelsson

Nu fick jag precis upp en annons för filmen på Instagram. Som Raya verkar Ellen Bergström höras.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Mathilda Gustafsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 februari 2021 kl. 14:46:09
Nu fick jag precis upp en annons för filmen på Instagram. Som Raya verkar Ellen Bergström höras.
Så Steffan hade rätt ändå.
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 januari 2021 kl. 17:51:43
Såg nu att bilden är tagen på SDI media kan det möjligtvis vara Raya som hon ska dubba?

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 februari 2021 kl. 15:18:08
Ja, det hade han.
Det är dock konstigt då 6-månaders grejen brukar stämma för det flesta filmerna.

Simon Axelsson

Okej... DisneyPlusSE har lagt upp med en trailer med vad som verkar vara de svenska röster som förekommer i själva filmen på Instagram och utöver Raya har jag lite svårt att identifiera några av rösterna. Skulle nån vilja göra ett försök?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Ellen Bergström sa just på sin Instagram att hon gör Rayas röst och Laila Adéle är Draken

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 februari 2021 kl. 21:51:47
Ellen Bergström sa just på sin Instagram att hon gör Rayas röst och Laila Adéle är Draken
Att Ellen gör Raya har vi ju listat ut för länge sedan.