Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Raya och Den Sista Draken (2021)

Startat av Disneyfantasten, 25 augusti 2019 kl. 08:12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  8 november 2020 kl. 22:59:23
Trailern finns svenskdubbad nu, ivarjefall på Filmstadens hemsida. Någon som kan identifiera Rayas röst?
Citat från: Ramadan Culum skrivet  8 november 2020 kl. 23:29:01
Jag har lagt upp den svenska trailern på
Youtube
Rösten verkar lite bekant men jag vet tvärr inte vem det är jag tvekar dock inte det minsta på att speaker rösten är Dan Bratt.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 november 2020 kl. 16:06:28
Första svenska trailern
https://www.youtube.com/watch?v=AsSj6v6XfxM :D
Om du läser lite högre upp i tråden så får du veta att den svenska trailern redan funnits ett tag
Citat från: Ramadan Culum skrivet  8 november 2020 kl. 23:29:01
Jag har lagt upp den svenska trailern på
Youtube

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 november 2020 kl. 16:09:57
Om du läser lite högre upp i tråden så får du veta att den svenska trailern redan funnits ett tag

Ursäkta  :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara

jag är nyfiken på vad sisus svenska röst är som drake.

gstone

Här är några bilder relaterad till filmen !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TrondM

Raya får premiere samtidig på Disney+ Premier Access og i kinoer.

Anders M Olsson

Citat från: TrondM skrivet 11 december 2020 kl. 03:33:44
Raya får premiere samtidig på Disney+ Premier Access og i kinoer.

"Premier Access"? Betyder det att de gör om samma sak som med Mulan, det som bara var en "engångsföreteelse"?

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 11 december 2020 kl. 06:24:09
"Premier Access"? Betyder det att de gör om samma sak som med Mulan, det som bara var en "engångsföreteelse"?
Precis min tanke.

Och vad betyder för för Nordens del, där vi ju inte fick "Premier Access" utan Mulan släpptes först genom det ordinarie utbudet den 4 december...?

clara liljeberg

kommer du känna igen vilka som gjorde svenska röster till raya och sisu eftersom det finns en del drakar som är anneli heed.

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 december 2020 kl. 08:08:01
Precis min tanke.

Och vad betyder för för Nordens del, där vi ju inte fick "Premier Access" utan Mulan släpptes först genom det ordinarie utbudet den 4 december...?

Kan vi möjligtvis får premier access för Raya nu när tjänsten väl finns tillgänglig här i Sverige? Kan det kanske bli samma här i Sverige som för dem i USA?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

TrondM

Citat från: Anders M Olsson skrivet 11 december 2020 kl. 06:24:09
"Premier Access"? Betyder det att de gör om samma sak som med Mulan, det som bara var en "engångsföreteelse"?

Ja. Disney sa for noen uker siden (i forbindelse med presentasjonen av regnskapet, tror jeg) at de ville gjøre et nytt forsøk med Premier Access.

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 december 2020 kl. 08:08:01
Och vad betyder för för Nordens del, där vi ju inte fick "Premier Access" utan Mulan släpptes först genom det ordinarie utbudet den 4 december...?
Citat från: Simon Axelsson skrivet 11 december 2020 kl. 09:55:03
Kan vi möjligtvis får premier access för Raya nu när tjänsten väl finns tillgänglig här i Sverige? Kan det kanske bli samma här i Sverige som för dem i USA?

Jeg vil jo tro at vi også får Premier Access nå som Disney+ allerede er tilgjengelig. Det jeg er mest spent på nå, er hva de mener med at filmen kommer både til kino og Disney+. Blir det det samme som Mulan, at den ikke settes opp på kino der Disney+ er tilgjengelig, eller vil den settes opp på kino overalt?

E

Citat från: Anders M Olsson skrivet 11 december 2020 kl. 06:24:09
"Premier Access"? Betyder det att de gör om samma sak som med Mulan, det som bara var en "engångsföreteelse"?
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 december 2020 kl. 08:08:01
Precis min tanke.
Och vad betyder för för Nordens del, där vi ju inte fick "Premier Access" utan Mulan släpptes först genom det ordinarie utbudet den 4 december...?
Eftersom filmen släpps både på bio och streaming i mars så är det väl inte "Premier Access" ???

Simon Axelsson

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 december 2020 kl. 15:15:09
Eftersom filmen släpps både på bio och streaming i mars så är det väl inte "Premier Access" ???

Jo. Med premier access menar de tidig tillgång på Disney+ om man betalar en extra summa.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Citat från: Simon Axelsson skrivet 11 december 2020 kl. 15:27:06
Jo. Med premier access menar de tidig tillgång på Disney+ om man betalar en extra summa.
Ok fel av mig