Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Värsta Perioden I Tom & Jerrys Historia

Startat av MOA, 23 september 2020 kl. 20:59:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Minns att jag sett åtminstone 3 kortfilmer när jag var liten(Kanske nån mer som jag glömt bort eller förträngt)

Scoobydoofan1

Var inte den här perioden med den nya ägaren som var en plåga mot tom? Djurplågeri?

MOA

Precis,värsta karaktären i Tom & Jerrys historia

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


MOA

Denna fågel i Landing Stripling ska tydligen föreställa en karaktär från Hanna Barbera perioden men den e så dåligt ritad

Erika

Usch, ja... Avskydde också den nye ägaren. Tror t.o.m. han var främsta anledningen till varför jag och mina syskon ofta hoppade över dessa kortfilmer. Vad beträffar fågeln så skulle jag kalla dennes design snarare "annorlunda" än "ful". 

MOA

Detta ska tekniskt sätt va samma karaktär även om dom e de minsta lika varandra

MOA

Djurplågaren medverkade i Down & Outing,High Steaks & Sorry Safari,alla dessa sändes på Boomerang 2012

gstone

Citat från: MOA skrivet 26 september 2020 kl. 16:14:07
Detta ska tekniskt sätt va samma karaktär även om dom e de minsta lika varandra


Omöjligt att se !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: MOA skrivet 26 september 2020 kl. 11:02:37
Denna fågel i Landing Stripling ska tydligen föreställa en karaktär från Hanna Barbera perioden men den e så dåligt ritad


För gods skulle jake och pisterna i landet ingenstans har ju bättre animation !!
Och det är en tv serie gjord för Disney Junior målgrupp  ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 26 september 2020 kl. 16:14:07
Detta ska tekniskt sätt va samma karaktär även om dom e de minsta lika varandra

Är det här från ett tom & Jerry avsnitt? Det liknar ingenting med bilden bredvid.

Erika

Citat från: MOA skrivet 26 september 2020 kl. 16:14:07
Detta ska tekniskt sätt va samma karaktär även om dom e de minsta lika varandra

Säker på det...? För fågeln från de amerikansk-tjeckoslovakiska kortfilmerna ser ut att vara (löst) baserad på den gula kanariefågeln. 

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 september 2020 kl. 20:23:49
Är det här från ett tom & Jerry avsnitt? Det liknar ingenting med bilden bredvid.
Ja från kortfilmen Landing Stripling

MOA

Citat från: Erika skrivet 26 september 2020 kl. 20:44:12
Säker på det...? För fågeln från de amerikansk-tjeckoslovakiska kortfilmerna ser ut att vara (löst) baserad på den gula kanariefågeln.
De enda som tyder på att den gula fågeln e en hackspett e den långa näbben,annars kan de va vilken fågel som helst