Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Star Wars: Rise of Skywalker

Startat av Soscla, 19 december 2019 kl. 13:33:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Premiär igår! Har nån sett den? Jag behöver hjälp. Jag har aldrig känt så här efter en film på bio förut. Jag är besviken, förvirrad, kränkt. Ska inte uttala mig helt innan jag ser den typ två gånger till och låter alla tankar landa men vilken jävla sopppaaaaaa! Jag önskar att jag gillade den, men just nu gör jag bara inte det  :( :'(
It's so fluffy I'm gonna die!

Richardo

Citat från: Soscla skrivet 19 december 2019 kl. 13:33:27
Premiär igår! Har nån sett den? Jag behöver hjälp. Jag har aldrig känt så här efter en film på bio förut. Jag är besviken, förvirrad, kränkt. Ska inte uttala mig helt innan jag ser den typ två gånger till och låter alla tankar landa men vilken jävla sopppaaaaaa! Jag önskar att jag gillade den, men just nu gör jag bara inte det  :( :'(

Så, är Ray verkligen en Skywalker?

Simon Axelsson

Tänker se denna i helgen, tror ju knappast den är sämre än Attack of the Clones (som jag gillar minst av alla Star Wars filmer)
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Soscla

It's so fluffy I'm gonna die!

Soscla

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 december 2019 kl. 15:33:57
Tänker se denna i helgen, tror ju knappast den är sämre än Attack of the Clones (som jag gillar minst av alla Star Wars filmer)

Har inte sett Attack of the Clones på ett tag nu men tror nog att jag tyckte den här var sämre.
It's so fluffy I'm gonna die!

Simon Axelsson

Jag såg denna förra helgen, den 21 December mer bestämt. Jag gillade den starkt, mycket bättre än Attack of the Clones tyckte jag och även nog en av mina favoriter bland Star Wars-filmerna. Den var enormt underhållande från början till slut och var, enligt mig, riktigt cool. C-3P0 och Babu Frik var några av filmens starkaste punkter.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Funderar faktiskt på att se alla dem första sex filmerna i sagan inte då The Force Awakens eller heller för den delen The Last Jedi då dem har släppts ganska nyligen. Innan jag då tar mig Ann denna sista film i denna trilogi.  ;D