Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten


moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 mars 2022 kl. 08:08:01
Snygg bild!

Mycket fin bild, även om jag föredrar första vhs utgåvans bild.  Kan inte du göra Aladdin och Den lilla  sjöjungfrun ?

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 19 mars 2022 kl. 09:52:17
Mycket fin bild, även om jag föredrar första vhs utgåvans bild.  Kan inte du göra Aladdin och Den lilla  sjöjungfrun ?

Aladdin är nog tyvärr för ny för det.

Den Lilla Sjöjungfrun finns redan på riktigt.

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 mars 2022 kl. 09:58:00
Aladdin är nog tyvärr för ny för det.

Den Lilla Sjöjungfrun finns redan på riktigt.

Vilka skulle du kunna göra ?  (Vad sägs om Don Bluth´s filmer)

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 19 mars 2022 kl. 10:05:49
Vilka skulle du kunna göra ?  (Vad sägs om Don Bluth´s filmer)

Jag har inte gjort ännu, jag är ovan vid att göra konstgjorda bilder.

Steffan Rudvall


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 mars 2022 kl. 19:36:50


Vilken bra utgåva!  :D

Synd att inte avsnitten med Bubba och Fenton Spadrig givits ut alls i Sverige...  :(

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 mars 2022 kl. 20:11:08
Vilken bra utgåva!  :D

Synd att inte avsnitten med Bubba och Fenton Spadrig givits ut alls i Sverige...  :(
Det här skulle dock inte vara avsnitten utan filmversionen.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 mars 2022 kl. 20:19:31
Det här skulle dock inte vara avsnitten utan filmversionen.

Förlåt men nu förstår jag inte riktigt, menar du att det skulle vara andra DuckTales-långfilmen eller vad?  ??? (för vad jag vet finns det bara en långfilm med DuckTales och det är Farbror Joakim och Knattarna i Jakten På Den Försvunna Lampan 1990, trots att filmen mottogs av positiva recensioner så blev den ingen vidare ekonomisk succé och därför skrotades planerna med fler DuckTales-långfilmer och en långfilm med Piff & Puff Räddningspatrullen)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 mars 2022 kl. 20:27:54
Förlåt men nu förstår jag inte riktigt, menar du att det skulle vara andra DuckTales-långfilmen eller vad?  ??? (för vad jag vet finns det bara en långfilm med DuckTales och det är Farbror Joakim och Knattarna i Jakten På Den Försvunna Lampan 1990, trots att filmen mottogs av positiva recensioner så blev den ingen vidare ekonomisk succé och därför skrotades planerna med fler DuckTales-långfilmer och en långfilm med Piff & Puff Räddningspatrullen)
Inte någon riktig långfilm, men de här 5 avsnitt historierna visades ursprungligen ihopsatta som en film på Disney Channel samma sak hände även med de fem avsnitten som introducerar Bubba.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 mars 2022 kl. 20:31:46
Inte någon riktig långfilm, men de här 5 avsnitt historierna visades ursprungligen ihopsatta som en film på Disney Channel samma sak hände även med de fem avsnitten som introducerar Bubba.

Okej, då är jag med.

Förresten så har jag för mig att de även gjorde så med några avsnitt av bl.a. Luftens Hjältar och Darkwing Duck.

Steffan Rudvall


Disneyfantasten


Steffan Rudvall


moviefan

Kan ni inte göra bild för Det var en gång en skog ?