Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans egna "Vem är bäst?"

Startat av Steffan Rudvall, 26 juli 2020 kl. 20:34:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten




Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 maj 2021 kl. 22:39:08
I vilken ordning kom dom?
Den äldsta är min son som föddes i augusti 2005, i februari 2010 föddes min äldsta dotter, i mars 2012 föddes min yngsta son, min mellersta dotter föddes i november 2013 och min yngsta dotter har beräknats att födas ungefär om två månader.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2021 kl. 22:41:57
Den äldsta är min son som föddes i augusti 2005, i februari 2010 föddes min äldsta dotter, i mars 2012 föddes min yngsta son, min mellersta dotter föddes i november 2013 och min yngsta dotter har beräknats att födas ungefär om två månader.

Okej, alltså son och dotter efter vartannat...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2021 kl. 22:44:38
Okej, alltså son och dotter efter vartannat...
Son, Dotter, Son, Dotter, Dotter...

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2021 kl. 22:41:57
Den äldsta är min son som föddes i augusti 2005, i februari 2010 föddes min äldsta dotter, i mars 2012 föddes min yngsta son, min mellersta dotter föddes i november 2013 och min yngsta dotter har beräknats att födas ungefär om två månader.

Son, Dotter, Son, Dotter, Dotter...
Berätta något om dem....

Disneyfantasten



Mathilda Gustafsson

Steffan du som är kunnig i scooby-doo, vilken är den märkligaste scooby-doo dubbningen du har stött på?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 23 maj 2021 kl. 17:14:19
Steffan du som är kunnig i scooby-doo, vilken är den märkligaste scooby-doo dubbningen du har stött på?
Det måste utan tvekan vara Scooby-Doo och Scrappy Doo avsnittet där Mikael Roupé spelar Scooby. Det är konstigt eftersom Thomas Engelbrektsson som vanligt spelar Shaggy men Stefan Frelander spelar inte Scooby även fast att han är med i det avsnittet och Scrappy  spelas inte av Håkan Mohede utan av en kvinna.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 maj 2021 kl. 17:24:11
Det måste utan tvekan vara Scooby-Doo och Scrappy Doo avsnittet där Mikael Roupé spelar Scooby. Det är konstigt eftersom Thomas Engelbrektsson som vanligt spelar Shaggy men Stefan Frelander spelar inte Scooby även fast att han är med i det avsnittet och Scrappy  spelas inte av Håkan Mohede utan av en kvinna.
How weird


Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 maj 2021 kl. 21:45:52
Nej det har jag inte, jag är inte ens gift...
Man behöver inte vara gift för att skaffa barn.