Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Annelie Berg

Startat av Kloppstock, 19 februari 2006 kl. 21:55:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Igthorn

Sant ar verkligen trist. Trakigt att inte veta vad for roliga typer som ligger bakom de dar rosterna som hors... Vilar annu mangen fragetecken i mitt huvud kring lika mangen serier och filmer...
Synd att jag inte far in Lugna Favoriter har borta. Hade varit trevligt att lyssna pa nagot annat an japanska inspelade roster och vilsna jankare overallt..

Paladin85

Jag lider med Annelie att hon och Andreas Nilsson behöver slösa sina talanger på att konstant repetera samma jävla team rocket-fras om och om och om igen. Helt klart slöseri med Sveriges i särklass bästa damdubbare. Men jag antar att en peng är en peng...

Christian Hedlund

Citat från: Igthorn skrivet 28 juni 2006 kl. 16:23:04
Sant ar verkligen trist. Trakigt att inte veta vad for roliga typer som ligger bakom de dar rosterna som hors... Vilar annu mangen fragetecken i mitt huvud kring lika mangen serier och filmer...
Synd att jag inte far in Lugna Favoriter har borta. Hade varit trevligt att lyssna pa nagot annat an japanska inspelade roster och vilsna jankare overallt..

Det går bra att lyssna på Lugna Favoriter via nätet:

www.lugnafavoriter.com

Tyvärr hörs inte Annelie som programledre just nu då hon snart ska föda barn. Istället vikarierar jag för henne i helgen.

mvh

Christian
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

clash

Då är det väl så att hon kommer va ledig en längre tid?
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Christian Hedlund

Citat från: clash skrivet  7 juli 2006 kl. 15:09:44
Då är det väl så att hon kommer va ledig en längre tid?

Förutom i jinglarna mellan låtarna ... Nej, tyvärr.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

clash

Ok, och då kommer hon ju inte göra något med dubbning heller?
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Peter

Citat från: clash skrivet  7 juli 2006 kl. 18:42:03
Ok, och då kommer hon ju inte göra något med dubbning heller?

Rimligtvis borde hon ju inte ha tid med det heller.
----
Peter

Christian Hedlund

Citat från: Peter Tägtström skrivet  7 juli 2006 kl. 21:26:26
Citat från: clash skrivet  7 juli 2006 kl. 18:42:03
Ok, och då kommer hon ju inte göra något med dubbning heller?

Rimligtvis borde hon ju inte ha tid med det heller.

Nej, inte med den magen. En hel bebis ligger ju där i! Hon ska vila och vara med barnet nu!  :)
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Igthorn

Synd att jag inte hann höra henne på radion innan. Men får passa på att framföra mina lyckoönskningar till Annelie med familj. Ser fram emot att höra henne på radion igen.

Soscla

Va roligt! En avkomma  :D. Jag tippar att den kommer gå i sina föräldrars fotspår ;).
Fast hon har väl... fler barn? Hittar jag på?
It's so fluffy I'm gonna die!

Christian Hedlund

Citat från: Soscla skrivet 13 juli 2006 kl. 12:04:02
Va roligt! En avkomma  :D. Jag tippar att den kommer gå i sina föräldrars fotspår ;).
Fast hon har väl... fler barn? Hittar jag på?

Ja, det har hon. Vad jag vet ... :D
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Akilles

Om vi ska byta samtals ämne så är Annelie grym i ThunderCats ;)

Igthorn

Känns som jag borde ta och se den där Thundercats. Finns den att få tag i idag? (Dvs utan massa eventuella senare omdubbningar).

Akilles

Citat från: Igthorn skrivet 26 februari 2007 kl. 07:33:20
Känns som jag borde ta och se den där Thundercats. Finns den att få tag i idag? (Dvs utan massa eventuella senare omdubbningar).


Å äntligen ett ThunderCats-fan;) Ne det är ju det som är problemet...det finns ju amerikanska att köpa på dvd men inte på svenska..¨å det ska ju vara svenska!! annars är det inget å ha :P
Det finns ju inga släppta dvder med svenska med ThunderCats...än! men hoppas att det kommer..

Jag har ju några avsnitt...27 stycken faktiskt..inspelade på vhs från tv 4 när det gick. Jag håller på och lägger över allt i datorn och ska fixa till bildkvaliteten och ljudet så att det blir dvd känsla... :o

Akilles

Citat från: Igthorn skrivet 26 februari 2007 kl. 07:33:20
Känns som jag borde ta och se den där Thundercats. Finns den att få tag i idag? (Dvs utan massa eventuella senare omdubbningar).


Det finns nog inga omdubbningar...