Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 mars 2024 kl. 21:05:14Jo, jag kommer att uppdatera dem tids nog eftersom jag själv anser att det är lite rörigt.

Men så länge kan du med glädje spana in mina uppdateringar av Christian Hedlund och Linn Ehrner  :) ;

(observera att beskrivningarna dessvärre inte är där, men ingen fara, jag kommer att lägga in det när tillfälle ges, andra kommande kollage kommer tids nog)

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=16549.0
När du väl kommer igång kan jag väl komma med fler bilder på karaktärer du missat  :)

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 23 mars 2024 kl. 21:08:03När du väl kommer igång kan jag väl komma med fler bilder på karaktärer du missat  :)
Det kan jag definitivt göra, många av dem kom rentav efter att jag gjorde dem, t.ex. Encanto, Röd, Lightyear, En Annorlunda Värld, Elementärt, Önskan, och många fler, och mycket har hunnit hända sedan dess.