Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag måste medge en sak;

Nuförtiden är jag mer positivt inställd på Christine Meltzer och David Hellenius, speciellt då Christine var väldigt bra i Roland Dahl's Häxorna även om filmen inte var någon höjdare.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 december 2023 kl. 23:42:19Jag måste medge en sak;

Nuförtiden är jag mer positivt inställd på Christine Meltzer och David Hellenius, speciellt då Christine var väldigt bra i Roland Dahl's Häxorna även om filmen inte var någon höjdare.
Har du sett Mysteriet om Herr Länk ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 december 2023 kl. 23:42:19Jag måste medge en sak;

Nuförtiden är jag mer positivt inställd på Christine Meltzer och David Hellenius, speciellt då Christine var väldigt bra i Roland Dahl's Häxorna även om filmen inte var någon höjdare.
Trevligt att höra  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

På en likadan note

Jag är mer positivt inställd på Jennie Jahns nu för tiden ☺️

Hon var ju jättebra i Chihuahuan från Beverly Hills , Shrek den tredje och Scrooge: En julsaga.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 december 2023 kl. 23:30:13Jag har inte sett filmen utan upptäckte att den fanns genom en MonteFjanton video. Men filmen är från 2004 och av det man får höra i deras video verkar det ut och sluta nu den gamla Sun Studio Köpenhamns ensamnen.

Ja, jag hörde Olli Markenros röst i musen och han var flitigt aktiv i Sun Studios Köpenhamns-baserade dubbningar.

Disneyfantasten


gstone

Jag vill köpa Taz-Mania på VHS.

Men jag kan inte förmå mig att betala priset som dom har på Tradera :(

Att önska sig dom i julklapp känns inte riktigt mölig efter som julafton är om en vecka :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Om Walt Disney Animation studios nästa film verkligen blir en Persisk Prinsess kankse det är dags för mig att börja tycka om Araber ;)

I alla fall lite ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 18 december 2023 kl. 17:39:01Om Walt Disney Animation studios nästa film verkligen blir en Persisk Prinsess kankse det är dags för mig att börja tycka om Araber ;)

I alla fall lite ;D
Du inser väl att perser och araber inte är samma folkgrupp? Dessutom börja tycka om araber för att en disneyprinsessa persisk hur får man ihop det?

Man borde inte basera vad man tycker om folkgrupper på om de har en disneyprinsessa eller inte. Dessutom är ju världen inte svart och vit även fast vissa här verkar tro det.

gstone

Saken som stör mig med alla MeToo anklagelser på kändisar är att ingen verkar ha i åtanke ett offren kan ha hittat på allt 😒😠
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 19 december 2023 kl. 17:06:14Saken som stör mig med alla MeToo anklagelser på kändisar är att ingen verkar ha i åtanke ett offren kan ha hittat på allt 😒😠
Falska anklagelser,dom dumma offren borde dömas för de. Smart idé & sätta dit nån med falsk anklagelse angående sexuella övergrepp? NEJ!

gstone

Jag har bestämt mig för att förhandsboka Wonka på Blu Ray på Cdon den här veckan :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 december 2023 kl. 23:04:59Jag har bestämt mig för att förhandsboka Wonka på Blu Ray på Cdon den här veckan :D
Är det inte lite väl tidigt?

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 december 2023 kl. 23:19:43Är det inte lite väl tidigt?
Framförallt är det väl ganska meningslöst - man får ju ändå inte filmen fortare för det...

Att förhandsboka en film man verkligen är intresserad av runt en vecka innan release kan väl vara klokt, för att få filmen så fort som möjligt och kanske i bästa fall få den i handen på releasedagen (d.v.s. att den skickas ett par dagar innan), men före det blir ju ingen skillnad alls. Om nu inte priset råkar vara ovanligt fördelaktigt långt innan release vill säga, men man kan väl inte direkt påstå att 199 kr skulle vara något fantastiskt pris...

Personligen avvaktar jag med att köpa Wonka tills priset blir mer fördelaktigt - trots allt kan man ju på goda grunder anta att filmen lär släppas på HBO Max ungefär samtidigt som den släpps på Blu-Ray, så att man ändå kan se den tills man väntar på att de fysiska utgåvorna ska gå ner i pris.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.