Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2023 kl. 20:24:40Jag fick Röd och Elementärt på Bluray i julklappar i år!  :D
Och jag fick Ruby – Havsmonstret på Blu Ray i julklapp :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2023 kl. 20:24:40Jag fick Röd och Elementärt på Bluray i julklappar i år!  :D

Citat från: gstone skrivet 24 december 2023 kl. 20:40:34Och jag fick Ruby – Havsmonstret på Blu Ray i julklapp :D
Fantastiskt, då låter det som att ni båda hade en bra julafton.

Själv fick jag allt jag hade önskat mig, vilket var:
* Indiana Jones-filmerna på 4K Blu-Ray, 1-4 i en samlingsbox och nummer 5 för sig.
* Presentkort till Xbox.

Plus några begagnade PC-spel och musikskivor.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Simon Axelsson

Själv har man fått Guardians of the Galaxy Vol. 3, Mission: Impossible - Dead Reckoning, Part One och Oppenheimer på Blu-Ray, böckerna Sagor från Rollspelsklubben och My Gym Teacher Is An Alien Overlord, en bommick (exklusive bom), Bäst i test - brädspelet samt biobiljetter i julklapp. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 december 2023 kl. 20:40:34Och jag fick Ruby – Havsmonstret på Blu Ray i julklapp :D
Citat från: Lillefot skrivet 24 december 2023 kl. 21:48:20Fantastiskt, då låter det som att ni båda hade en bra julafton.

Själv fick jag allt jag hade önskat mig, vilket var:
* Indiana Jones-filmerna på 4K Blu-Ray, 1-4 i en samlingsbox och nummer 5 för sig.
* Presentkort till Xbox.

Plus några begagnade PC-spel och musikskivor.
Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 december 2023 kl. 21:58:13Själv har man fått Guardians of the Galaxy Vol. 3, Mission: Impossible - Dead Reckoning, Part One och Oppenheimer på Blu-Ray, böckerna Sagor från Rollspelsklubben och My Gym Teacher Is An Alien Overlord, en bommick (exklusive bom), Bäst i test - brädspelet samt biobiljetter i julklapp.
Det låter bra.  :) (för er, menar jag)

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 24 december 2023 kl. 21:48:20Fantastiskt, då låter det som att ni båda hade en bra julafton.

Själv fick jag allt jag hade önskat mig, vilket var:
* Indiana Jones-filmerna på 4K Blu-Ray, 1-4 i en samlingsbox och nummer 5 för sig.
* Presentkort till Xbox.

Plus några begagnade PC-spel och musikskivor.
Jag fick Star Wars Rebels( svensk dubbning) på DVD  :D

Det är jag super glad över :D

Vill ta vara på den dubbningen :) ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag fick en ganska sällsynt dubbningen i julklapp  :D

Ska se om jag kan lägga upp credits från den dubbningen på forumet under året ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Nu e jag tillbaks efter att min högteknologiska morbror bytt hårddisk på datorn så att den går ännu snabbare än tidigare. Hittills funkar den väldigt bra,jag kan till & med uppdatera till Windows 11 men de gör jag efter nyår. Kan bara inte komma åt min TB men de fixar vi nog

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 24 december 2023 kl. 22:16:06Nu e jag tillbaks efter att min högteknologiska morbror bytt hårddisk på datorn så att den går ännu snabbare än tidigare. Hittills funkar den väldigt bra,jag kan till & med uppdatera till Windows 11 men de gör jag efter nyår. Kan bara inte komma åt min TB men de fixar vi nog
Vilken hjälpsam och kreativ morbror du har.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2023 kl. 22:17:10Vilken hjälpsam och kreativ morbror du har.
Ja men vi har några grejer kvar som vi kommer titta på imorn,hoppas bara att jag får tillgång till TB:n igen

MOA

Nu såg jag en bit av den nya Lendo reklamen på 6:an,i alla fall fick jag se den där torson som han använder

MOA

Nu dök även Lendo upp på "Programmet presenteras av" ;D

gstone

Filmen Heroes of the Golden Mask kommer faktiskt släppas i Sverige !! ;D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


MOA


gstone

Jag gillade den svenska dubbningen av Djungel-George 2  mycket mer än vad jag trodde :D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.