Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Val av könstillhörighet här på sidan

Startat av Quasi, 9 augusti 2021 kl. 23:17:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2021 kl. 16:26:05
Jag gillar inte folk som har fel könstillhörigheter  >:(

Andas.. processa, lyssna och lära borde du ägna dig åt istället för att komma åt den där " >:(" emojin ovanför kommentarsrutan hela tiden gstone  :o

https://www.umo.se/jag/funktionsvariation/aspergers-syndrom/

Vi vet att du har dina svårigheter liksom vi andra fäktas med våra issues i livet. Men det blir inte bättre för att du kritiserar allting du inte förstår dig på eller har samma åsikter om på ett ganska barnsligt sätt. Bara för att man har en diagnos så kan man inte bete sig hur som helst, hur länge som helst.....

Goliat

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2021 kl. 16:25:28
Det finns bara två kön och är man född med en vagina är man en kvinna >:(

Du tänker på könsorgan. Men som jag skrivit innan så finns det flera kön, kön har inget med könsorgan att göra. Dessutom så finns det fler än två könsorgan också.  ;)

Det har tagits några exempel här också. Tar nu för givet men antar att du är trygg i din identifiering, och det är bra. Det ska alla vara, därför är det väl bra att andra är säkra i sin identifiering också. :)

Det finns saker som du gör och hur du är som andra har problem med, tror du skulle bli ledsen också om andra försöker peka ut dig eller trycka ner dig på grund av hur du är? Jag tycker de flesta här har överseende och förstående och det är något du kan behöva visa också. Då blir det lite lättare skulle jag tro.  :D

gstone

Citat från: Jabberjaw skrivet 30 augusti 2021 kl. 17:47:10
Andas.. processa, lyssna och lära borde du ägna dig åt istället för att komma åt den där " >:(" emojin ovanför kommentarsrutan hela tiden gstone  :o

https://www.umo.se/jag/funktionsvariation/aspergers-syndrom/

Vi vet att du har dina svårigheter liksom vi andra fäktas med våra issues i livet. Men det blir inte bättre för att du kritiserar allting du inte förstår dig på eller har samma åsikter om på ett ganska barnsligt sätt. Bara för att man har en diagnos så kan man inte bete sig hur som helst, hur länge som helst.....
Förlåt :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet 30 augusti 2021 kl. 17:47:10
Andas.. processa, lyssna och lära borde du ägna dig åt istället för att komma åt den där " >:(" emojin ovanför kommentarsrutan hela tiden gstone  :o

https://www.umo.se/jag/funktionsvariation/aspergers-syndrom/

Vi vet att du har dina svårigheter liksom vi andra fäktas med våra issues i livet. Men det blir inte bättre för att du kritiserar allting du inte förstår dig på eller har samma åsikter om på ett ganska barnsligt sätt. Bara för att man har en diagnos så kan man inte bete sig hur som helst, hur länge som helst.....
Jag också

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.