Forumnyheter:

På grund av missbruk den senaste tiden går det inte längre för oregistrerade gäster att skriva nya inlägg. Det är en tillfällig åtgärd för att få bukt på problem med skräpinlägg, och genomförs högst motvilligt. Jag vill därför be alla som brukar skriva inlägg som gäst att registrera er som medlem - det går på 30 sekunder, och är givetvis gratis.

Huvudmeny

Till minne av-tråden

Startat av jimstrom, 1 januari 2021 kl. 19:00:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Kunde tyvärr inte hitta någon dubbad tv-serie och/eller film som Maria Eggers hade medverkat i, men dataspelet Freddi Fisk och fallet med de försvunna sjögräsfröna är ju dubbat (spelet i fråga är engelskspråkigt i original) så därför får hon vara med i minnestråden. :)

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet 16 oktober 2021 kl. 22:07:44
Kunde tyvärr inte hitta någon dubbad tv-serie och/eller film som Maria Eggers hade medverkat i, men dataspelet Freddi Fisk och fallet med de försvunna sjögräsfröna är ju dubbat (spelet i fråga är engelskspråkigt i original) så därför får hon vara med i minnestråden. :)

Sen var hon också systerdotter till Per Eggers, tycker synd om Per Eggers just nu... (som säkert sörger sin systerdotters bortgång)

Erika

Disneyfantasten

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2022 kl. 18:30:51
Liza Öhman (1951-2022)

Det var riktigt tråkigt att höra. :( Dock undrar jag varifrån du har fått den informationen? Visserligen står det på Wikipedia, men källa saknas där.

Tillägg: Såg nu varifrån du fått informationen, då ska jag uppdatera listan. Har även valt att klistra tråden så den är lätt att hitta. :)

Disneyfantasten

Claes Dieden gick också bort ifjol!

Disneyfantasten

Per-Arne Ehlin (som gick bort så sent som i höstas) fattas också i listan!