Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilken Rambo film gillar ni mest?

Startat av Elios, 16 november 2019 kl. 02:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Rambo: First Blood
2 (50%)
Rambo II
0 (0%)
Rambo III
0 (0%)
Rambo (2008)
1 (25%)
Rambo: The Last Blood
1 (25%)

Antal personer som röstat: 4

Elios

Denna är så svår för mig att välja då alla är så himla bra och dem två senaste är ju bland det blodigaste jag har sätt.
Så det är svårt val här för mig så att jag drar till bara med den senaste Last Blood då för den är verkligen välförtjänt bra.
Många tycker ju mest om den första för den har ju en sån bakgrund man fastnar för och den finns ju med som bok.
Man kan lyssna på den på ljudbok vet jag men har inte haft tid att lyssna på den en men det får bli snart. Hehe!  ;D
Motivera gärna vad ni tycker!  ;D

gorehound

First Blood och fjärde filmen tillhör mina favoriter. Sistnämnda väger nog litet tyngre då jag är löjligt förtjust i videovåld.

jimstrom

Eftersom jag har sett alla nyligen, så kan jag säga att jag gillar allihopa av olika anledningar.

Men First Blood är nog den som väger tyngst ändå, Stallones monolog vid slutet är fortfarande än idag en av mina favorit monologer från filmvärlden.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios

Ja fyran är ju med jävligt köttig och älskar den där han drar ur adelsäpplet på en kille där.  ;D

Elios

Vem hade ni velat spelar en ung Rambo om det skulle bli en Tv-serie?  8)

Elios


Will Siv


gstone

Jag gillar den där Rambo dödar en massa människor.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.