Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Agaton Sax och Byköpings gästabud sångröst ?

Startat av gstone, 10 april 2016 kl. 21:37:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

I filmen Agaton Sax och Byköpings gästabud( vilken jag inte är ett fan av) vem sjunger hundens sång ? Den har refrengen huse .
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Montresor Herringbone


Elios


MOA

Har denna film på DVD & älskade den när jag var barn. Ingen aning om det finns fler. Hur populär är ens Agaton Sax idag?

Erika

Citat från: Elios skrivet 25 april 2024 kl. 16:39:00Finns det fler filmer med Agaton Sax?
Inga fler långfilmer, vad jag vet.

Däremot finns det två animerade tv-serier, Agaton Sax och bröderna Max (1972) och Agaton Sax (1976; släppt på vhs under titeln Agaton Sax klipper till igen!).

Citat från: MOA skrivet 25 april 2024 kl. 16:43:04Hur populär är ens Agaton Sax idag?
Han verkar fortfarande vara populär i Storbritannien.

MOA

Citat från: Erika skrivet 25 april 2024 kl. 17:11:47Inga fler långfilmer, vad jag vet.

Däremot finns det två animerade tv-serier, Agaton Sax och bröderna Max (1972) och Agaton Sax (1976; släppt på vhs under titeln Agaton Sax klipper till igen!).
Han verkar fortfarande vara populär i Storbritannien.
Den dubbades först 1978 & Kenneth Williams gjorde alla röster, omdubben gjordes bara för 2 år sedan med 3 VA av ett bolag som köper upp äldre animerade filmer.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 25 april 2024 kl. 19:50:00Den dubbades först 1978 & Kenneth Williams gjorde alla röster, omdubben gjordes bara för 2 år sedan med 3 VA av ett bolag som köper upp äldre animerade filmer.