Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågor om Georgie (Lady Georgie) VHS-utgåvor

Startat av krs, 5 oktober 2017 kl. 17:25:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

krs

Hej,

VCM släppte 3 st. kassetter med Georgie år 1989. Jag har en av dessa (kassett nr. 2) utgiven av Wendros/Ozon Media på köpfilm, under titeln "Georgie - Det försvunna armbandet". Jag undrar ifall någon vet om Wendros/Ozon Media även släppte de övriga två kassetterna med Georgie på köpvideo eller endast den jag redan har?
Sedan om någon annan har den kassetten från Wendros får de jättegärna bekräfta ljudkvalitén på sin kassett, för ljudet på min är väldigt kasst, man måste dra på ljudvolymen riktigt högt för att höra vad de säger... Är detta ett problem med just mitt ex (som för övrigt verkar vara i väldigt bra skick) eller är det ett masterfel som finns på alla exemplar av Wendros Georgie del 2 aka "Det försvunna armbandet"?

Fia

Hejsan.

Jag har två vhs kassetter med Georgie, den du har samt Georgie och hennes bröder. Mina två är i bra skick och ljudet är det inget fel på :)