Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Arkiv X, typ...

Startat av PAAATE, 5 mars 2005 kl. 14:38:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Tror ni på parapsykolgi, spöken och aliens?

Ja, självklart!
Kanske, vet inte...
Patrik har sett för mycket på Arkiv X.
Nej!

PAAATE

Detta kan tyckas onödigt, men är ett skolarbete, som jag håller på med, och själv är jag fullkomligt övertygad om att allt sånt finns på riktigt. :)

Och apropå svarsalt. 3; jag har sett för mycket på Arkiv X*. :D

*älskar den serien.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Jaså, taggis (hmm...) är inte helt positiv?

Jaja, du får väl tro på vad du vill! ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Hittills verkar det som att jag är Mulder, Taggenagger är Scully (skeptiker), och eftersom Daniel äger sidan så får han vara USA:s regering som känner till utomjordingarna, men förnekar det.

Dessutom har Daniel muterat kackerlackor (se avsnitt 61), och vet att utomjordingarna ska anfalla och utplåna mänskligheten 22:a December 2012* (se avsnitt 201, f.ö. sista avsnittet).

Jag är en idiot!  :-\

*baserat på Maya-indianernas kalender, som förutspådde att mänskligheten skulle gå under den 23:e December 2012. Se där, jag är inte bara idiot, jag är allmänbildad också. :)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Blanda inte in mig i det här...!  ;)

Peter

Jag vill inte kalla mig skeptiker, eftersom att jag hävdar att sånt där inte finns. De som påstår sig råkat ut för det övernaturliga säger att det finns, och jag som aldrig råkat ut för det övernaturliga hävdar att det inte finns.
----
Peter

Erika

Och jag tycker om att läsa om övernaturliga saker. Alltid lika spännande varje gång. :)
Fast om jag tror på det vet jag inte ... 

PAAATE

Okej, tack för att ni röstar.  ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

De håller på att göra en andra Arkiv X-film, som förmodligen kommer ha premiär sent i 2006. LÄNGTAR!

Det är bestämt att David Duchovny (Mulder) ska vara med, men även om Gillian Anderson (Scully) är intresserad, så är inget bekräftat, angående henne, ännu.

För er som inte visste det, så heter den första filmen Fight the Future, och kom 1998. Den gick på TV4 för några månader sen. Jag såg lite, men somnade!!!! :( :( :( :(
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

#8
Ogillar ordet övernaturligt. Bara för att människan inte förstår det, betyder det att det inte är naturligt?

Naturligtvis finns det saker vi inte kan förklara!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Du har en poäng, men det heter ju "övernaturligt", så det finns väl inte så mycket att göra åt det. ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Någon som har en teori om MIB?

Vilka de är, varför de hotar folk, varför de aldrig fullföljer hoten när personen de hotat inte hållit tyst?
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

Citat från: Linkin Patrik skrivet 25 mars 2005 kl. 17:26:24
Någon som har en teori om MIB?

Vilka de är, varför de hotar folk, varför de aldrig fullföljer hoten när personen de hotat inte hållit tyst?

vet ingen som skriver så mycket till sig själv som du på det här forumet .. skulle det inte vara roligare att gå ut i friska luften? :D
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Jag har varit ute 45 minuter idag. Det får ev. räcka. Bara för att jag inte har några kompisar... Okej, det har jag, men ändå...  ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

Citat från: Linkin Patrik skrivet 30 mars 2005 kl. 12:39:28
Jag har varit ute 45 minuter idag. Det får ev. räcka. Bara för att jag inte har några kompisar... Okej, det har jag, men ändå...  ::)

Dom kan inte vara så slängda i käften eftersom du måste prata med dig själv .. ;)
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Det är jag som är mina kompisar...

-(Okej, Patrik, inga schizofreni-skämt! Nån tar alltid illa upp!)
-(Visst, förlåt!)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

Citat från: Linkin Patrik skrivet 31 mars 2005 kl. 19:34:19
Det är jag som är mina kompisar...

-(Okej, Patrik, inga schizofreni-skämt! Nån tar alltid illa upp!)
-(Visst, förlåt!)

Okej .. nu blev jag rädd.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Citat från: Christian Hedlund skrivet  1 april 2005 kl. 11:50:00
Citat från: Linkin Patrik skrivet 31 mars 2005 kl. 19:34:19
Det är jag som är mina kompisar...

-(Okej, Patrik, inga schizofreni-skämt! Nån tar alltid illa upp!)
-(Visst, förlåt!)

Okej .. nu blev jag rädd.

Hehe, okej... Då skulle du träffa mig på riktigt. skulle du bli rädd. Jag är lite konstig...

Vill ni veta en konstig sak om mig? Jag hatar att prata i telefon. En annan; jag spelar in Ninja Turtles på DR1. Nu är det dags att bli rädd. :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Jag tror inte på övernaturliga saker. Det är bara struntprat. Fast jag har hört mystiska saker från vinden............

PAAATE

Ja, alltså, kan du släppa ut mig nån gång?

Du glömde mig däruppe en gång. :(

(Jag är på tramshumör idag... Som alltid... :P)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Spöken andar och monster är skräp. Jag förstår inte att TV4 sänder "Andarnas makt". Det är en skräpserie. Den serien hör till samma klass som Simpsons och Futurama nämligen dom sämsta serierna genom tiderna.

PAAATE

Vad positiva vi är idag då. :P

Näää, Andarnas Makt är intressant. Och Arkiv X är spännande, likaså Lost, The 4400, Millennium osv.  ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Att se färgen torka på ett staket är mer roligare än att titta på Andarnas Makt.

PAAATE

Bara om man blir bortförd av utomjordingar medan färgen torkar. :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Jag sprider detta meddelandet så mycket jag kan, så:

SKRIV UNDER:

http://www.petitiononline.com/XF2TM/
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Varför ska man skriva under? Det är ju slöseri med tid.

PAAATE

Det är mycket väl använd tid. ;D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Citat från: Patrik skrivet  2 oktober 2005 kl. 19:03:05
Bara om man blir bortförd av utomjordingar medan färgen torkar. :P
Jaha du. :-\
Hörre du Patrik. Om du vill besöka "hemsökta ställen" kör ner då till lägergården brittebo i Jönköpingsområdet. Förklaring kommer senare

PAAATE

Jaadu, hade säääkert varit givande (eller...?), men jag orkar inte. :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Elios

Tänkte förnya ämnet litegrann. Vad tycker ni om David Duchovnys serie?  8) ;D