Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:02:37
För just nu verkar det som att det nästan bara är vuxenfilmer som går på bio och jag hatar vuxenfilmer!
Du är ju vuxen

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:15:28
Du är ju vuxen

Fast jag gillar inte att vara vuxen, att vara vuxen är så tråkigt, förstår inte syftet med det egentligen, förstår inte syftet med att åldras överhuvudtaget, eller att dö! Kan du vara så snäll och sluta påminna mig om att jag är vuxen, att vara med om vuxnandet och åldrandet är pinsamt nog, så att andra påminner mig om det gör knappast saken bättre! (ta inte illa upp)

Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:23:37
Fast jag gillar inte att vara vuxen, att vara vuxen är så tråkigt, förstår inte syftet med det egentligen, förstår inte syftet med att åldras överhuvudtaget, eller att dö! Kan du vara så snäll och sluta påminna mig om att jag är vuxen, att vara med om vuxnandet och åldrandet är pinsamt nog, så att andra påminner mig om det gör knappast saken bättre! (ta inte illa upp)

Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)
Okej du är 8 det kan jag acceptera :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:23:37Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)
Så känner jag också ibland blir lite avundsjuk på mina barn

Adam Larsson

Pippi har gjort mitt liv till en lögn hon fick mig att tro att hästar äter gröt och Ronja Rövardotter lurade mig att man kan hoppa nedför helvetesgap när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben hon har också gjort mitt liv till en lögn och båda dessa är skapade av samma onda kvinna :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( jag ska stämma den onda kvinnan Astrid Lindgren, Inger Nilsson och Hanna Zetterberg för att de har lurat mig i alla dessa år :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:59:12
Pippi har gjort mitt liv till en lögn hon fick mig att tro att hästar äter gröt och Ronja Rövardotter lurade mig att man kan hoppa nedför helvetesgap när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben hon har också gjort mitt liv till en lögn och båda dessa är skapade av samma onda kvinna :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( jag ska stämma den onda kvinnan Astrid Lindgren, Inger Nilsson och Hanna Zetterberg för att de har lurat mig i alla dessa år :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Varför skickade du det här i ett pm till mig? Jag tänkte först lägga upp det i den här tråden eftersom att det är gnäll men sen tänkte jag att du kanske inte vill att jag skulle göra det så jag tog bort inlägget

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:26:53
Okej du är 8 det kan jag acceptera :)

Egentligen är jag 24 år, men har ändå barnasinnet kvar!  ;)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:23:37
Fast jag gillar inte att vara vuxen, att vara vuxen är så tråkigt, förstår inte syftet med det egentligen, förstår inte syftet med att åldras överhuvudtaget, eller att dö! Kan du vara så snäll och sluta påminna mig om att jag är vuxen, att vara med om vuxnandet och åldrandet är pinsamt nog, så att andra påminner mig om det gör knappast saken bättre! (ta inte illa upp)

Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)
Som Peter Pan

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet  8 augusti 2020 kl. 09:59:27
Okej, då vet jag. :)

Men innan jag lägger fram mina förslag så ska jag bryta loss lite inlägg. Tråden har nämligen gått ifrån ämnet...

Det håller jag helt och hållet med om!

Så jag återgår genom att återigen säga att det där fördömda Corona inte bara har ställt till det för mina planerade biobesök, utan även för mina planeringar av besök i "nya" djurparker som jag inte besökt än, många av dem som jag planerar ligger utanför Sverige (till exempel Danmark, Tyskland, osv.), detta är så upprörande...

gstone

En sak som gör mig jätte ledsen och lite sur är att jag inte kan inte dom tre första Pokemon filmerna på svensk dvd någonstans .

Jag har leta min inge secend hand butik verkar ha dom !'

Dom är slut på Discshop !! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Och tradera har dom bara för jätte höga priser !!

Jag kan inte betala så mycket det  är alldeles för dyrt :( >:( >:( >:(

Jag inte gjord av pengar !! >:( >:(

Jag vill så gärna ha Pokemon filmerna 1-3 med svenskt tal !! :'( :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 augusti 2020 kl. 13:14:10
En sak som gör mig jätte ledsen och lite sur är att jag inte kan inte dom tre första Pokemon filmerna på svensk dvd någonstans .

Jag har leta min inge secend hand butik verkar ha dom !'

Dom är slut på Discshop !! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Och tradera har dom bara för jätte höga priser !!

Jag kan inte betala så mycket det  är alldeles för dyrt :( >:( >:( >:(

Jag inte gjord av pengar !! >:( >:(

Jag vill så gärna ha Pokemon filmerna 1-3 med svenskt tal !! :'( :'( :'(
Den första och den tredje filmen finns i sin helhet på nyafilmer

Soscla

#161
Gamers får inte spela spel längre, de kan ju inte vistas i möblerade rum! De blir arga för minsta lilla och bara gnäller. De kan gräva hål i marken i stället.
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2020 kl. 13:28:27
Den första och den tredje filmen finns i sin helhet på nyafilmer

Vad är nyafilmer ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 augusti 2020 kl. 10:05:18
Det håller jag helt och hållet med om!

Så jag återgår genom att återigen säga att det där fördömda Corona inte bara har ställt till det för mina planerade biobesök, utan även för mina planeringar av besök i "nya" djurparker som jag inte besökt än, många av dem som jag planerar ligger utanför Sverige (till exempel Danmark, Tyskland, osv.), detta är så upprörande...

Om du hade Disney Plus kunde du se på vilken Disney film eller serier du vill  när du vill !!!!!!!! ;D ;D ;D

Tycker du borda skaffa den i September eftersom du "hatar vuxenfilmer" kan glädja dig med att allt på Disney Plus är barn vänligt ! ;D ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.