Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Captain Redbeard

Startat av paddingtonbear, 9 maj 2016 kl. 19:56:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

paddingtonbear

*Som sagt var har denna serien dubbats och visats i Sverige  ??? känner svagt igen introt nämligen... men kanske blandar ihop det med någon annan tecknad piratserie.




Elios

Det har ingenting med Captain Redbeard som finns med i Lego?  ??? För att det är det ända jag kan komma på. 

Grimner

Är det den här du menar?
https://www.youtube.com/watch?v=kCwRRkfJnRc

I sådana fall har jag aldrig sett den på svenska, men har ändå oerhört stark nostalgi till den - var ivrig att lära mig engelska redan på dagis bara för att förstå vad som sades. Har efterlyst den svenska dubbningen, om en sådan verkligen existerar, på den här sidan flera gånger, men hittills utan resultat. :(
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.