Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Julklappar

Startat av TonyTonka, 24 december 2023 kl. 22:36:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Vad fick ni i julklapp denna julen? Själv fick jag det som syns på bilden, samt två disneyaffischer, biljett till Disney on Ice, en Snobben-tröja och vinterkängor. :D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Jag tänker ta en bild när min mobil tillåter :) ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Ett nytt paraply, en Räddningspatrullen-slips, Röd på Bluray, Elementärt på Bluray, samt två biljetter till Disney On Ice.

Skokaka

Bara kläder och sånt man använder i badrummet. (Typ att färga håret och sånt för armhålorna att lukta gott...) Inget jag tänkte på från listan, jag hade ju bara en önskning denna året, jag brukade annars ha långa önskelistor, men detta är första gången jag bara hade en eftersom jag glömde att skriva, så... Ja... :-\

Lillefot

 Som tidigare skrivet i "den positiva tråden" samt lite mer:

* Indiana Jones-filmerna på 4K Blu-Ray. 1-4 i en samlingsbox, och nummer 5 för sig.
* Två presentkort till Xbox. Köpte några spel för de idag, resten sparar jag till senare.
* Många Skylanders-figurer. Tyvärr saknar jag USB-portalen samt spelen som behövs för att de ska gå att använda.
* Små modeller av Smurfarna, sådana som min Mormor hade när hon bodde i sitt hus när jag var liten.
* Begagnade PC-spel och musikskivor. En del av de hade jag dock redan, så de planerar jag att ge till loppis.
* Honung från Rimforsa Strand. Min mamma brukar köpa det när de är på besök där.
* Toy Story 4-memory.
* En Tupperware-plastlåda för att förvara mat i.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran


gstone

Här dom flesta av årets julklappar.



(Farmor och pappas ger på annan dagen istället 😉🎁🎅🏻 dom är upptagen idag )

Present korten är inte på bilden för att det är den sortens present som inte ser intressant ut på bild 😉

Fick presnsetkort på PaperCut och SF Bokhandeln.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.